|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۲۱

سرمربی لیور پول:

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از تساوی ۲-۲ تیمش مقابل وستهام، به داوری بازی معترض بود.

به گزارش امید نیوز و به نقل از " ورزش سه "، تیم لیورپول امروز میزبان وستهام بود. در این دیدار قرمزها ابتدا با گل آدام لالانا از حریف پیش افتادند. سپس وستهام با زدن دو گل در آستانه یک پیروزی خارج از خانه قرار گرفت اما در نهایت شاگردان کلوپ توانستند کار را به تساوی بکشند تا امتیاز ها میان دو تیم تقسیم شود.

لیورپول از ۴ بازی گذشته اش تنها ۵ امتیاز گرفته در حالی که چلسی در ۹ دیدار اخیرش در لیگ برتر پیروز شده است و به همین دلیل، کلوپ می داند که تیمش کار دشواری در پیش دارد.

او در این رابطه به خبرنگاران گفت: " دشوار است که در کورس رقابت با چلسی بمانیم، وقتی آنها در همه دیدارها به پیروزی می رسند و ما نه. اما من به این فکر نمی کنم. وقتی در جدول اول یا دوم بودیم هم به آن فکر نمی کردم.

اکنون زمانی است که باید هرچه می توانیم امتیاز کسب کنیم. فصل خیلی طولانی است و همه می دانند که دشوارترین مقطع فصل دارد از راه می رسد.

چلسی می تواند با همین ترکیب ادامه بدهد؛ آرسنال هم تقریبا همین طور. منچستریونایتد مشکلاتی دارد. تاتنهام هری کین را برای مدتی از دست داد. شرایط اینطور است.

انتظار ما این است که در مقطع حساس فصل هم در بالای جدول بمانیم. پس از آن می توانیم در مورد اینکه چه اتفاقی میتواند رخ بدهد، صحبت کنیم.

در دو دیدار گذشته، ما از نظر عملکرد خیلی بهتر از حریف بودیم. ما هنوز در مسیر خوبی قرار داریم اما در جدول اول نیستیم؛ دوم هم نیستیم اما سوم هستیم. "

کلوپ همچنین نسبت به تصمیمات داور بازی اظهار نارضایتی کرد و گفت: " کاملا مطمئنم که یک یا دو پنالتی برای ما گرفته نشد. افتادن لالانا در محوطه جریمه در دقایق پایانی نیمه اول پنالتی بود. در نیمه دوم هم توپ به دست وینستون رید برخورد کرد. "

با این تساوی لیور پول با ۳۱ امتیاز در جایگاه سوم است و با چلسی صدر نشین ۶امتیاز اختلاف امتیاز دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار