|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۶۲

علی رضا منصوریان در گفت و گویی خاص حرف های جالبی را در مورد خود و استقلال مطرح کرد.

به گزارش امید نیوز به نقل از وب سایت نود، علیرضا منصوریان درحالی با استقلال به هفته چهاردهم لیگ رسیده است که باوجود تلاش فراوانش هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. همین امر سبب شده برخی اعضای هیات مدیره و حتی پیشکسوتان استقلال به انتقاد از عملکرد وی بپردازند.

منصوریان در گفتگویی در مورد اوضاع این روزهای تیمش صحبت کرد.

خنجر را در پهلویم فرو کرده اند
منصوریان در ابتدا گفت: حال و روز افرادی را دارم که بعد از یک دعوای مفصل برای فرار از دست آنهایی که می خواهند بزنندش به داخل خانه خودش پناه برده و در را بسته، اما یکی از محارمش داخل خانه از پشت خنجری در پهلوی او فرو کرده باشد. متاسفانه این روزها از خودی ها می خوریم. از آنهایی که چهره دوست به خود گرفته اند اما دنبال زدن ما هستند.

همه صفحات اجتماعی منتسب به استقلال هوادار واقعی نیستند
این روزها فضای مجازی مملو شده از پیج ها و صفحات منتسب به استقلال که به ظاهر هوادار این تیم هستند. اما من به هواداران عزیز مان آگاهی می دهم که همه این صفحات دوستدار استقلال نیستند. خیلی از آنها در پوشش هواداری استقلال با تیشه به ریشه استقلال می زنند. به جز این صفحات، خیلی از اشخاص هم هستند که فقط ظاهرشان دوستدار و هوادار استقلال هستند و در عمل دنبال زدن استقلال می باشند.

در این چند ماه مرا بیشتر از حجازی و دیگران زدند
در این چندماهی که هدایت استقلال را بر عهده گرفته ام، سختی های زیادی کشیدم. خیلی ها را شناختم و درس های جدیدی در زندگی ام گرفتم. هجمه عجیبی به من وارد شد و انواع و اقسام تهمت ها را به من زدند. متاسفانه باید بگویم حجم این هجمه ای که در این چند ماه به من وارد شد به مراتب بیشتر از مجموع هجمه ای بود که زنده یاد حجازی، کخ و حتی دیگرانی که از یک سال تا سه چهار سال در استقلال فرصت داشتند وارد شد. به جرات می گویم جریانی به راه افتاده که قصد دار از منصوریان هم یک حجازی دیگر، یک کخ دیگر، یک مظلومی دیگر و… بسازد.

هدف استقلال است، منصوریان بهانه است
علیرضا منصوریان در ادامه افزود: جریانی که علیه من به راه افتاده هدفش از بین بردن من نیست. بلکه هدفش ضربه وارد کردن بر پیکر استقلال است. وگرنه منصوریان کیست که بخواهند او را بزنند؟ این جریان استقلال را می‌خواهند تا زمانی که برای خودشان منافع داشته باشد. طبیعی است وقتی امثال منصوریان ها و حجازی ها و کخ ها و دیگرانی که برای آنها منافعی ندارند باید تضعیف شوند تا استقلال با آنها صدمه ببیند.

حالا با این حرف های علی رضا منصوریان باید دید که اولا در دو هفته باقی مانده تا نیم فصل او چه نتایجی را به بار خواهد آورد و دوما اینکه آیا هیئت مدیره استقلال تصمیم خاصی در مورد او خواهند گرفت یا از او حمایت خواهند کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار