|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۳۹

ترکیب احتمالی استقلال در برابر نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با غیبت دو بازیکن اصلی استقلال که کار را برایشان سخت خواهد کرد.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، با غیبت یعقوب کریمی و فرشید اسماعیلی، علیرضا منصوریان برای انتخاب ترکیب یازده نفره خود برابر نفت تهران کار سختی خواهد داشت. سرمربی آبی ها در دیدار برابر پدیده مشهد البته نشان داد که برای بازی دادن به جوانان در روزهای سخت لیگ نگرانی ندارد اما مطمئنا دیدار با نفت تهران برای منصوریان حساسیتی دو چندان دارد.

مهدی رحمتی مانند دیگر مسابقات در این دیدار انتخاب اول منصوریان خواهد بود و زوج پادوانی و رابسون نیز با نمایش بی نقص برابر پدیده، در دیدار با نفت تهران نیز در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.
هرایر مگویان نیز در هفته های گذشته به خوبی توانایی های خود را نشان داده و جایگاهی دست نیافتنی دارد اما انتخاب دفاع چپ برای منصوریان کار سختی است. یعقوب کریمی در این دیدار محروم است و میثم مجیدی به دلیل مصدومیت نمی تواند استقلال را همراهی کند.

میلاد زکی پور برابر پدیده نمایشی معمولی داشت و البته در دقایق پایانی به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد. زکی پور هر چند در تمرینات استقلال حضور داشته اما مصدومیت همچنان همراه او است تا امید نورافکن جوان نیز شانس زیادی برای حضور در ترکیب آبی ها داشته باشد. با این حال به نظر می رسد زکی پور روز سه شنبه از ابتدا در ترکیب استقلال قرار می گیرد.

امید ابراهیمی باز هم تنها هافبک دفاعی استقلال است اما در این دیدار با توجه به مصائب بازی در زمین تختی، حیدری با توجه به مهارت در سانترهای بلند دوباره هافبک راست استقلال خواهد بود تا آبی ها با سانترهای او گلزنی برابر نفت را ممکن کنند.

بختیار رحمانی دیگر عنصر خط هافبک استقلال است که منصوریان همچنان به او اعتماد دارد تا انتخاب هافبک چپ آبی ها علامت سوال بزرگ این بازی باشد.
استفاده از جابر انصاری در سمت چپ خط هافبک و استفاده از قربانی در خط حمله گزینه ای محتمل برای منصوریان است و سرمربی آبی ها اگر بخواهد بازی هوایی انجام دهد، احتمالا به دنبال این گزینه خواهد رفت.
اما بازی خوب مجتبی حق دوست و عملکرد انصاری در خط حمله اتفاقی است که کار منصوریان را برای چشم پوشی روی این گزینه سخت کرده تا خط حمله انصاری و رضایی و استفاده از حق دوست در سمت چپ خط میانی گزینه ای با شانس کمتر برای منصوریان باشد.

با این وجود به نظر می رسد استقلال دیدار با نفت تهران را با ترکیب رحمتی، زکی پور، مگویان، رابسون، پادوانی، ابراهیمی، حیدری، انصاری، رحمانی، قربانی و رضایی آغاز کند.

باید دید استقلال میتواند از سد تیم سابق سرمربی خود بگذرد و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسد و احتمالا به تیم ویسی در این مرحله از جام حذفی برخورد کند یا تیم نفت تهران، استقلال و منصوریان را در حسرت قهرمانی جام حذفی خواهد گذاشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار