|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۴۸

در چند سال اخیر تیم های نفت تهران واستقلال تهران باهم مبادلات زیادی داشتند واین باعثشده که چندین بازیکن و مربی سابقه حضور در این دوتیم راداشته باشند.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، دیدار روز سه شنبه استقلال و نفت تهران مملو از بازیکنان و البته مربیانی است که سابقه حضور در تیم مقابل در کارنامه خود دارند.

ایمان مبعلی، محمد قاضی و میلاد فخرالدینی سه بازیکن حال حاضر نفت تهران هستند که پیش از این پیراهن استقلال را بر تن کرده اند. فخرالدینی به مدت دو فصل و قاضی و مبعلی هر کدام ۱.۵ فصل برای استقلال به میدان رفته اند. به این لیست باید بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های نفت تهران را اضافه کرد که سابقه بازیگری و مربیگری در استقلال را در کارنامه خود دارد.

یعقوب کریمی، علی قربانی، میلاد زکی پور، وریا غفوری و محمد امین حاج محمدی و بازیکنان حال حاضر استقلال هستند که سابقه بر تن کردن پیراهن نفت را در کارنامه دارند. علی قربانی و حاج محمدی با ۳ فصل حضور در نفت در این میان تجربه بیشتری نسبت به سایر بازیکنان دارندو همچنین باید مجتبی حقدوست را به این لیست اضافه کنیم که به صورت قرضی از نفت در استقلال بازی می کند.

همچنین کادرفنی حال حاضر استقلال دو فصل در نفت تهران حضور داشتند. علیرضا منصوریان به همراه محمد خرمگاه و علی چینی در لیگ های چهاردهم و پانزدهم با نفت تهران رتبه های قابل قبولی کسب کردند. ازجذابیت های دیگر بازی حضور ارسلان مطهری بازیکن نفت که طرفدار دو آتیشه ی استقلال است.

به این ترتیب حضور پرتعداد بازیکنان و مربیان نفتی و استقلالی سابق در ترکیب دو تیم، دیدار روز سه شنبه نفت و استقلال در مرحله سوم جام حذفی حاشیه های قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار