|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۰۹

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، تیم های ماشین سازی تبریز و سایپا در دیدار معوقه ای از هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، امروز و در دیدار معوقه ای از هفته پانزدهم لیگ برتر، تیم های ماشین سازی و سایپا در دیداری جذاب و دیدنی در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه پر گل ۳ بر ۳ به پایان رسید.

گل های تیم ماشین سازی در دقایق ۱۲ و ۲۹ توسط امین قاسمی نژاد و در دقیقه ۶۲ توسط پیام صادقیان به ثمر رسیدند.

گل های تیم سایپا در دقایق ۵۱ توسط رضا جعفری و ۵۳ توسط غلام رضا رضایی و ۷۱ از روی نقطه پنالتی توسط ایوب کلانتری به ثمر رسیدند.

همچنین سعید مهری بازیکن تیم ماشین سازی در دقیقه ۷۰ با گرفتن کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج شد.

هر دو تیم در این بازی به دنبال برد بودند و فقط برای برد به زمین آمده بودند، اما هیچ یک از دو تیم به خواسته خود نرسیدند.

با این حال باید عملکرد شاگردان حسین فرکی را در تیم سایپا تحسین کرد که در خانه حریف در حالی که دو بار عقب افتادند و بار اول ۲ بر ۰ این اتفاق افتاد اما ناامید نشدند و به بازی برگشتند.

از طرفی دیگر شاگردان فرهاد کاظمی در تیم ماشین سازی عملکرد خوبی را نداشتند و در حالی که در خانه ۲ بار از حریف پیش افتادند در نهایت بازی را با تساوی عوض کردند.

باید دید تا در ادامه لیگ و در نیم فصل دوم این دو تیم که در حال حاضر اصلا شرایط خوبی ندارند، چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

و نکته آخر این که فرهاد کاظمی اگر میخواهد تا تیم ماشین سازی را از بحرانی که در آن است، خارج کند و نتایج رسول خطیبی را تکرار نکند، بی تردید باید فکری به حال خط دفاعی خود بکند تا این قدر راحت بازی برده را با عملکرد ضعیف خط دفاعی تیمش، با تساوی عوض نکند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار