|
|
کدخبر: ۱۷۸۸۱۶

امسال بیست و یکمین سال همکاری آرسنال و ونگر ۶۸ ساله است و آرسنال در این سالها به افتخارات خوبی با او دست پیدا کرده اما در چند سال اخیر مخصوصا این فصل، ونگر نتوانسته باشگاه و هواداران را از خود نگه دارد، به طوریکه زمزمه هایی از برکناری او از سمتش به گوش میخورد، اما اینکه چه کسی جایگزین او میشود هم مورد بحثقرار گرفته.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امسال بیست و یکمین سال همکاری آرسنال وونگر۶۸ ساله است و آرسنال در این سالها به افتخارات خوبی با او دست پیدا کرده اما در چند سال اخیر مخصوصا این فصل، ونگر نتوانسته باشگاه و هواداران را از خود نگه دارد، به طوریکه زمزمه هایی از برکناری او از سمتش به گوش میخورد. اما اینکه چه کسی جایگزین او میشود هم مورد بحثقرار گرفته.

اما اولین گزینه ای که میتواند مطرح باشد، خود آرسن ونگر باشد او که در این ٢١سال موفق شد به افتخارات کم‌نظیری برسد به طوری که حتی در فصل ۲۰۰۴–۲۰۰۳ بدون باخت به قهرمانی در لیگ جزیره رسید. همچنین در۷سال موفق به فتح جام حذفی انگلیس موسوم به FA CUP شد، و ۱۸ سال متوالی بین ۴ تیم برتر لیگ انگلیس قرار گرفت. اما او، در چند فصل اخیر مخصوصا در بازی آخرش با لیورپول که تیمش به مشکل تاکتیکی اش باخت، عملکردش خوبی از خود نشان نداده برای همین احتمال بقایش در آرسنال کم است.

اما گزینه ی دیگر که برای آرسنال وجود دارد آلگری سرمربیه یوونتوس است اوکه بعد از کونته از میلان به یوونتوس آمد نتایج خوبی را برای این تیم به ارمغان آورد اما در این اواخر با توجه مشکل او با بعضی ستارگان یوونتوس احتمال جدایی او از یوونتوس را بوجود آورده.

گزینه بعدی اما کومان هلندی است، مدافع افسانه ای بارسا که در ساوتهمپتون و اورتون کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است، یکی از نام هایی است که برای هدایت مطرح است او همچنین از گزینه های جانشینی انریکه در بارسلونا است اما باید دید سرانجامش چه میشود.

نفر بعدی اما توماستوخلسرمربی دورتموند است، که تیمش در حال حاضر با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ و ۸ امتیاز کمتر از لایپزیش، در رتبه سوم لیگ برتر قرار دارد، بعد از شکست تیمش مقابل بنفیکا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، شایعاتی در مورد احتمال اخراج او منتشر شد اما واتسکه تاکید کرد که احتمال زیادی وجود دارد که قرارداد این مربی جوان تمدید شود.

اما گزینه آخر که چندان شناخته شده نیست ادی هوو سرمربی باشگاه اف سیبورنموثاست که در سال ۲۰۱۵ از سوی اتحادیه سرمربیان لیگ به عنوان سرمربی سال فوتبال انگلستان انتخاب شد. وی پس از قهرمانی در مسابقات چمپیونشیپ فصل ۲۰۱۴–۱۵ به عنوان سرمربی باشگاه بورنموث، این تیم را برای نخستین بار راهی لیگ برتر انگلستان کرد.
با این حال باید دید که آیا ونگر با بهتر کردن روندش در لیگ میتواند همچنان سرمربی آرسنال بماند یا سرمربی توپچی ها بعد از۲۱ سال تغیییر خواهد کرد ویکی از این گزینه ها وشاید خارج از این گزینه ها سرمربی آرسنال میشود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار