|
|
کدخبر: ۱۷۸۸۵۸

جو هارت، در پی روی کار آمدن پپ گواردیولا در تابستان گذشته در اتحاد، سیتیزن ها را به صورت قرضی برای پیوستن به تورینو ترک کرد و الان تکلیفش در بازگشت به من سیتی وضعیتش مبهم است.

به گزارش امید نیوز و به نقل از طرفداری، جاناتان بارنت مدیربرنامه های جو هارت دروازه بان تیم ملی انگلیس و تورینو از این گفته است که موکلش هنوز بر سر آینده خود با مالک اصلی اش یعنی منچسترسیتی مذاکره نکرده است. این دروازه بان ۲۹ ساله در پی روی کار آمدن پپ گواردیولا در تابستان گذشته در اتحاد، سیتیزن ها را به صورت قرضی برای پیوستن به تورینو ترک کرد.

به گزارش FFT، اوربانو کایرو رییس تورینو اخیرا از تمایل تیمش برای دائمی کردن قرارداد هارت گفته بود ولی ظاهرا هنوز هیچ گفتگویی بین طرفین در کار نبوده است. بارنت گفته است:

آینده جو چیزی نیست که ما با منچسترسیتی بر سر آن گفتگو کرده باشیم. گفتمان های بسیاری با آن ها می تواند در راه باشد. با این حال گزینه های زیادی پیش روی جو خواهد بود زیرا وی یکی از بهترین دروازه بانان جهان است.
گفتنی است، هارت که تا ژوئن ۲۰۱۹ با منچسترسیتی قرارداد دارد، طی فصل جاری ظرف ۲۶ بازی ۵ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار