|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۵۰

استقلالی ها که از لحاظ فنی روز های خوبی را پشت سر میگذارند، اما با توجه به حاشیه های پیش آمده از لحاظ روانی در وضعیت بدی قرار گرفته اند و باید دید که این مشکلات حل میشود؟

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، بازیکنان استقلال در حالیکه منتظر دریافت بخشی از قراردادهای خود بودند در آخرین روزهای کاری سال ۹۵ با اقدام عجیب باشگاه مواجه شدند. آبی پوشان که یک روز بعد از تعطیلی روز چهارشنبه در زمین شماره دو آزادی حاضر شده بودند و می خواستند پیگیر مطالبات خود باشند با جعبه حمایتی شامل شامپو، روغن و وسایل بهداشتی رو به رو شدند که از طرف یکی از شرکت های تولید کننده و از طریق باشگاه برای آنها تهیه شده بود.

بازیکنان استقلال که به شدت از این موضوع ناراحت بودند، حاضر به انجام تمرین نشدند و تصمیم دارند تا دوباره اعتصاب خود را از سر بگیرند.

نصرالله عبداللهی، سرپرست باشگاه استقلال از ورود وزیر ورزش به ماجرای اعتصاب بازیکنان استقلال خبر داد و اعلام کرد:

مسعود سلطانی‌فر به افتخاری مدیرعامل باشگاه دستور داده تا امشب مشکل بازیکنان استقلال را حل کند و افتخاری در بانک حضور دارد تا این مشکل حل شود و فکر کنم تا دو، سه ساعت آینده بازیکنان استقلال شارژ مالی شوند.
بازیکنان استقلال که قرار بود امروز شارژ مالی شوند، به دلیل بدعهدی اسپانسر و مسئولان باشگاه حاضر به تمرین کردن نشدند و همین امر باعثشد تا وزیر ورزش مستقیما به این قضیه ورود کند تا این مشکل را حل کند.

اما باید دید این اتفاق رخ میدهد؟ و آیا اسقلال با حاشیه های پیش آمده میتواند به مسیر قبلی خود ادامه دهد و یک تیم سرزنده باشد؟

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار