|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۵۳

هفته ی ۲۵ لیگ برتر با دیدار های نه چندان حساس دیروز آغاز شد، که در پایان، دو دیدار به تساوی کشیده شد و دو دیدار پیروز داشت.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امروزهفته ی ۲۵ لیگ برتربا ۴ دیدار آغاز شد که دو دیدار از این ۴ بازی به تساوی ۱ _ ۱ رسید و در جدول نه تغییر زیادی بوجودآمد و نه نتایج بازی ها جای تغییر چندانی را برای سایر تیم ها گذاشت.
اما اگر نگاهی به بازی های امروز بیندازیم و بخواهیم بررسی کنیم در بازی پدیده و صبای قم، یاران رضا مهاجری که آخرین بار در بازی هفته بیست و یکم برابر فولاد شکست را پذیرا شدند آنها که پس از آن حواشی بسیاری را حول تیم خود می دیدند به یکباره رنگ و رو عوض کردند و پس از آن در چهار دیدار پیاپی موفق به کسب برد شدند و روز های خوبی برای خود رقم زدند، پدیده با این برد با یک پله صعود به رده دهم جدول آمد، اما صبا که امروز باخت شانس آورد که رقیبانش نتوانستند ببرند وصبا را در معرض سقوط قرار دهند.

اما بازی دیگری که امروز برنده داشت بازی پیکان و و ماشین سازی تبریز بود پیکان این بازی را برد تا آرامش به تیمش برگردد اما ماشین سازی باخت و کم کم برای لیگ خود را آماده تر کرد، کاظمی سرمربی ماشین سازی دراین باره بعد از باخت تیمش گفت: ما باید ۴ بازی از ۵ بازی آینده ببریم تا بمانیم؛ اما با این روح و روانی که از این بازیکنان دیدم کارمان سخت است ولی قطعا باید بازی های آینده مان را ببریم.

اما دو بازی دیگر که به تساوی انجامید بازی های بین استقلال خوزستان و ذوب آهن و نفت تهران وسیاه جامگان بود که تساویشان توانست به سود پیکان تمام شود. در بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن که مهمترین بازی امروز محسوب میشد، ابتدا استقلال خوزستان در نیمه اول مسابقه با تک گل یار خودی با باخت از زمین بازی را ترک کرد ولی در نیمه ی دوم با گل دقیقه ی۶۰ عقیل کعبی بازی را با تساوی به پایان رساند.

در پایان باید گفت دو مساوی ای که در ۴ دیدار امروز به نفع تمامی تیم های لیگ چه در اول، چه وسط و چه درپایین لیگ میتواند تمام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار