|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۷۰

هفته ی ۲۵ لیگ برتر در حالی به پایان رسید که باخت پرسپولیس و تساوی تراکتور، همه به نفع استقلال برای برگشت به کورس قهرمانی تمام شد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امروز هفته ی ۲۶ لیگ برتر در حالی تمام شد که باخت پرسپولیس در مقابل صنعت نفت استرسی خفیف برای احتمال عدم تحقق قهرمانی ای که ۹ سال در انتظار او بود بگیرد.
اما به سراغ بازی ها برویم؛ در اولین دیدار پرسپولیس به مصاف صنعت نفتی میرفت که در رده ی دوازدهم جدول بود و از اول با دفاع بتونی به مصاف پرسپولیس رفت و با گلی که در دقیقه ۴۰ زد توانست بازی را ببرد و پرسپولیس با ناکامی و شاید یک استرس خفیف زمین بازی را در آبادان ترک کرد و جای شانسی را برای بازگشت تراکتو و استقلال گذاشت.
اما بازی بعدی بازی سپاهان و سایپا بود که از اهمیت کمی برخوردار نبود البته بیشتر اهمیتش بخاطر رسیدن دوباره کرانچار به نیمکت سپاهان بود، که توانست با یک بازی خوب و منطقی به بردی ۱ _ ۳ دست پیدا کند و یک صعود ۴ پله ای به رده ی چهارم جدول صعود کرد.
اما بازی بعدی، تراکتورسازی و گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام در قالب دربی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند؛ تقابل امیر قلعه نویی و فراز کمالوند همواره جذاب بوده و بازی های دو تیم تحت امر آنها معمولا تماشاگرپسند از آب در آمده است. امروز نیز دو تیم بازی بدی انجام ندادند. با این حال تراکتورسازی بهترین فرصت را برای کم کردن فاصله اش با پرسپولیس از دست داد و به تساوی یک بر یک مقابل گسترش فولاد بسنده کرد.
در آخرین بازی استقلال در حالی به مصاف تراکتور میرفت که همه ی شرایط برای بازگشت به رده ی دوم و حتی کورس قهرمانی برایش آماده بود. استقلالی ها که قبل از این بازی چند روز پیش در حواشی غرق شده بودند و در ادامه بدون منصوریان تمرین کردند در این بازی با تک گل دقیقه ۷۰ محسن کریمی این بازی را بردند تا لیگ در۵ هفته اخرش جذاب شود و استقلال برای اولین بار در این فصل به رده دوم جدول صعود کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار