|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۷۵

هازارد که از ۲۰۱۲ برای چلسی بازی می کند، همواره مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار داشته اما سال گذشته که او از روزهای اوجش بسیار به دور بود، هیچ تیمی حاضر به جذب وی نبود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،هازاردکه از ۲۰۱۲ برایچلسیبازی می کند، همواره مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار داشته اما سال گذشته که او از روزهای اوجش بسیار به دور بود، هیچ تیمی حاضر به جذب وی نبود. او در فصل جاری ۱۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده و یکی از طلایی ترین بازیکنانچلسیاست.
در یکی دو ماه گذشته، بار دیگر بحثعلاقه رئال برای جذب این بازیکن به میان آمده است. هازارد در همین رابطه گفت: «وقتی صحبت از پی اس جی نباشد، صحبت از پیشنهاد رئال مادرید است و بعد هم شاید بایرن مونیخ اما برایم عجیب است که این تیم ها سال گذشته کجا بودند و چرا خبری از پیشنهادات شان نبود.
در حال حاضر تمرکزم روی چلسی است و تا سال ۲۰۲۰ نیز با این تیم قرارداد دارم. از شرایطم نیز راضی هستم ولی شاید روزی از چلسی جدا شدم و در تیمی دیگر به فوتبالم ادامه دهم.
این در حالی است که همانطور که چند وقت پیش بحثشد،
در این فصل احتمالا حضور او در رئال بیشتر از قبل است زیرا اصرار روی جذب او زیاد شده و از طرفی تقریبا پایان ایسکو و خامس رودریگرز در رئال نزدیک شده و رئال به دنبال جانشین برای آنها میگردد همچنین باید افزود رونالدو هم با توجه به افزایش سنش بیشتر باید در سمت مهاجم هدف حاضر شود که در این صورت مهاجی مثل هازارد کاملا در پست او میتواند کمک بزرگی به رئال بکند.
این احتمال ۵۰درصدی که از آن صحبت شد مورد حمایت و استقبال بنزما قرار گرفته و او گفته است:
: «رئال جای بهترین هاست و هازارد نیز بازیکنی فوق العاده است. معتقدم او خرید بسیار خوبی برای ما خواهد بود و امیدوارم به زودی به رئال بپیوندد.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار