|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۰۳

دیروز رئال در حالی یک بازی هیجان انگیز و پر چالش را با نتیجه ۲ _ ۴ به سود خود به پایان رساند که اشتباهات داوری نمیتوان گفت کم بلکن بسیار زیاد در روند بازی موثر بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، دیروز رئال در حالی یک بازی هیجان انگیز و پر چالش را با نتیجه ۲ _ ۴ به سود خود به پایان رساند که اشتباهات داوری نمیتوان گفت کم بلکن بسیار زیاد در روند بازی موثر بود و این اشتباهات به سود دو تیم بود و حتما اینگونه نبود که چون رئال مادرید بازی را با بردی خوب پشت سر گذاشته، اشتباهات داوری فقط شامل حالش شده است، گرچه که این اشتباهات بیشتر به سودرئالتمام شد و رئال خوش شانس این مسئله بود، پنالتی ای که بر روی کاسمیرو گرفته نشد، آفساید بودن گل دومبایرنو یا گل آفساید رئال و اخراج مشکوک ویدال که تنها بخشی و یا حتی مهمترین اشتباهات داوری این دیدار بود که هر کدامش میتوانست بر پیکره ی بازی تاثیر بگذارد و نتیجه ی بازی را به تنهایی هر کدامش تغییر دهد.
اما از مسائل که بگذریم نظرات و انتقادات که در مورد داور بازی شنیده شد به نوع خود شنیدنی است که معمترین آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:
جمال شریف کارشناس Bein اسپورت گفت: گل دوم بایرن آفساید بوده و نیمه اول یه پنالتی برای رئال گرفته نشده روی راموس که به شدت در روند بازی موثر میتواند باشد.
کارشناس Fox Sport و marca گفتند: ویدال باید دقیقه ۴۸ از بازی اخراج میگشته.
ایسکو: در بازى رفت اوونا صاحب یک پنالتى شدن که به ناحق گرفته شده بود ولى فوتبال همینطوریه، حرف زدن در مورد اشتباهات بعد از بازى فقط وقت تلف کردنه

من همیشه سعى میکنم به تیمم خدمت کنم، من اینو میدوونم که مربى بهترین ترکیب رو داخل زمین میفرسته، اینو قبلا بارها گفتم که من همیشه امادم که به تیمم کمک کنم.
ژابى الونسو: این شب تا اخر زندگیم در خاطرم میمونه
خداحافظى در برنابئو اوونم در یک بازى زیبا واقعا لذت بخش است.
اگر داور در نیمه دوم به اشتباه ویدال رو اخراج نمیکرد، ما میتونستیم تا اخر بجنگیم
ولى الان موقعش رسیده که براى رئال ارزوى موفقیت بکنم.
آرتورو ویدال: این اتفاقات واقعا نباید تو چمپیونز لیگ بیافته، خیلى واضح بود که من توپ رو زدم، این باعثمیشه که یکم به بازى مشکوک بشى.
ما میخواستیم که صعود کنیم و این مارو عصبى میکنه که بازى به این مهمى با تصمیمات داور خراب شد
داور اشتباه کرد و مارو از چمپیونزلیگ حذف کرد.

کارلو انچلوتى: من فقط همینو میگم که داور شب بدى داشت.
من فکر میکنم که بهتر از دور رفت بودیم و میتونستیم ببریم ولى بازى کردن جلوى رئال همیشه سخته
ما حقمون در دور رفت باخت بود، ولى امشب نه،
من رئال رو خوب میشناسم، من یک طرفدار مادرید هستم و براى تیم و زیدان ارزوى موفقیت میکنم.
تیم ما خوب بود ولى برد در برنابئو کار سختیه
ویدال باید خیلى ارومتر و خونسرد بازى کنه ولى کارت زرد دومش درست نبود.
سرخیو راموس: پیکه باید یکم برگرده به عقب و بشینه بازى پى اس جى رو ببینه، میخوام بدوونم اوون موقع هم نظرش در مورد داورا همین خواهد بود یا نه، فعلا واستیم ببینیم در بازى برگش با یوونتوس چه اتفاقى میفته.
خیلى زیباست که به اینجا رسیدم(١٠٠ بازى در چمپیونزلیگ)، امیدوارم تا روزى که از کارم لذت میبرم بتونم ادامه بدم.
من نمیتونم در مورد فینال حرف بزنم چون ما هنوز در نیمه نهایى هستیم.
ما میخواهیم قهرمان بشیم و خوشحالیم که بایرن رو حذف کردیم، یکى از بزرگترین چالش هاى ما بود.
در آخر باید گفت که هر چه که باشد، رئال صعود کننده این بازی بود و این اشتباهات فعلا ادامه خواهد داشت و واقعا فرقی نمیکنه بازی بین کدام تیم ها باشد و فعلا باید با این اشتباهات سر کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار