|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۰۴

امشب یکی دیگر از بازی های حساس دور برگشت جام باشگاه های اروپا بین موناکو و دورتمند از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه لویی دوم موناکو قرار است برگزار شود

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امشب یکی دیگر از بازی های حساس دور برگشت جام باشگاه های اروپا بین موناکو و دورتمند از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه لویی دوم موناکو قرار است برگزار شود. بازی دورتمند و موناکو که هفته پیش به دلیل مشکلات امنتی که برای اتوبوس دورتمندی ها بوجود آمد با یک روز تعویق صورت گرفت، و در آن بازی موناکویی ها با ۳ گل دورتمندی که توانست دو گل از این گل ها را جبران کند، ببرد و با خیال راحت پا به این بازی بگذارد. دورتمند برای صعود کند باید این بازی را با اختلاف دو گل ببرد.
توخل سرمربی دورتمند که تیمش بازی رفت را واگذار کرد پس از بازی گفت: " این شرایط مضحک است. ما فقط ۱۵ بازیکن آماده داشتیم. زمان بیشتری نیاز داشتیم که همه آماده باشند. آنطور که باید زمان به ما داده نشد. باید با این موضوع کنار بیاییم که بازی با زمان بندی برگزار شد. رویای ما چمپیونزلیگ است، رویای بزرگ ما و تیم ما این حس را نداشت که می‌تواند در این شرایط نتیجه را تغییر دهد. در ادامه ما سعی کردیم به بازیکنان روحیه بدهیم و آنها را با آمادگی ذهنی بالا به زمین بفرستیم.

چند دقیقه پس از بمب گذاری این فکر در سرم بود که بازی برگزار می‌شود یا نه. یوفا طوری برخورد کرد که انگار یه بطری نوشابه به اتوبوس ما زده اند. "
اما در بازی امشب، شاگردان ژاردیم بر خلاف انتظارات، بار دیگر خوب کار کرده اند و در آستانه صعود به نیمنه نهایی رقابت ها حضور دارند. در دیگر سو، دورتموند که فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، در حال حاضر نیز در فرم خوبی قرار ندارد و همین موضوع کار توخل را سخت کرده است.

تمام پنج تیمی که در بازی های خارج از خانه، موفق به کسب پیروزی ۳-۲ شده اند، در نهایت به دور بعد رقابت ها صعود کردند و آمار از این جهت به نفع موناکو است. شاگردان ژاردیم در ۵ بازی اخیر خانگی خود مقابل رقبای آلمانی، ۴ پیروزی و ۱ تساوی کسب کرده اند. در حقیقت تنها شکست آنها در خانه مقابل یک تیم آلمانی به سال ۱۹۹۶ و شکست ۱-۰ مقابل مونشن گلادباخ بازمی‌گردد.

در صورتی که شاگردان ژاردیم موفق به حضور در نیمه نهایی شوند، پس از سال ۹۴-۱۹۹۳،۹۸-۱۹۹۷ و ۰۴-۲۰۰۳، چهارمین بار خواهد بود که به این مرحله رسیده اند. هیچ تیم فرانسوی دیگری بیش از یک بار به نیمه نهایی صعود نکرده است و موناکو از این جهت تاریخ ساز است.

مارک بارترا که پیش از بازی رفت در اثر انفجار بمب دچار آسیب دیدگی شد، به این بازی نیز نخواهد رسید و احتمالا اواخر فصل بتواند تیمش را همراهی کند. حضور سباستین روده نیز در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. موناکو نیز فابینیو را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت که ضربه سختی به این تیم وارد خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار