|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۶۳

بازی معوقه ی هفته ۲۶ لیگ برتر

امشب در حالی سیتیزن ها و شیاطین سرخ از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر میروند که دو تیم رقابت اصلیشان برای کسب سهمیه ی اروپا میباشد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، از بازی های لیگ برتر انگلیس در هفته ی ۲۶ یکی از حساس ترین بازی ها باقی ماند که آنهم شهراورد شهر منچستر بود که قرار است بعد از مدت ها امشب از ساعت ۲۳:۱۵ در وزشگاه اتحاد سیتیزن ها قرار است برگزار شود.
دو تیم شرایط چندان مناسبی با تىجه به اسم و رسم خود و خرج هایی در این فصل کرده اند ندارند، دو تیم به احتمال فراوان سهمیه اروپایی بگیرند و با خیال راحتی پا به میدان میگذارند ولی باید گفت، که یونایتدی ها این بازی برایشان به شدت اهمیت دار است چرا که گرفتن سهمیه ی اروپایی اش یکذره سخت تر است سیتیزن ها است و باخت در این بازی یعنی تنها ۳ امتیاز برای از دست دادن اروپا فاصله دارد.
اما پس از دو پیروزی پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر، منچستر سیتی که روند رو به رشدی داشت، در نیمه نهایی جام حذفی انگلستان از آرسنال شکست خورد تا نخستین فصل حضور پپ گواردیولا در جمع آبی‌پوشان منچستری بدون جام پایان یابد. آن‌ها اخیراً در تمامی دیدارهای بزرگ خود شکست خورده‌اند یا حداقل موفق نبوده‌اند و همین موضوع باعثشده است، تیمی که در دیدار رفت دو تیم، از شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آمد، حالا برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. با این‌حال، با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد منچستر سیتی وضعیت بهتری نسبت به یونایتد داشته باشد. تیمی با تعداد مصدومان کم‌تر که مجبور نیست در هیچ جام دیگری شرکت کند و روی کاغذ، بازی‌های آسان‌تری نسبت به رقیب هم‌شهری در پیش دارد.
همچنین مورینیو در آخرین مصاحبه ی خود شانس سیتیزن ها را برای کسب سهمیه بیشتر از خود دانسته و گفته است: " آنها هفته ای یک بازی انجام می‌دهند و ما در لیگ اروپا هم حضور داریم که برایمان بسیار مهم است. مشخصا یک بازی در هفته بازی کردن سطح تیم را بالا می‌برد و برای ما رقابت با آنها دشوار خواهد بود. از لحاظ اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد و جام خواهیم برد یا نه، برایم مهم نیست. به نظرم برای من و هواداران و باشگاه این فصل بسیار مهم است.

در حقیقت این فصل می‌تواند شروعی برای یک دوره پنج یا شش فصله باشد. می‌تواند اولین فصل سالهای خوبی باشد. واقعیت این است که یونایتد تا به اینجای کار دو جام نیز کسب کرده است و اگر بتوانیم لیگ اروپا را هم ببریم و در سورپکاپ اروپا مقابل قهرمان چمپیونزلیگ هم پیروز شویم، فوق العاده خواهد بود. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار