|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۹۰

امشب یکی از جذاب ترین و حساس در ادامه بازی های لیگ جزیره پیگیری شد که نتیجه اش جز قدرت نمایی تاتنهام و ضعف بزرگ آرسنالی ها چیزی نبود، در واقع امشب در دربی شمال لندن که به میزبانی تاتنهامی ها در برابر توپچی ها برگزار شد، آرسنالی ها برایشان فقط ۱۴۶ ثانیه نیاز بود تا بازی را با دو گل ببازند، در واقع تاتنهام در کمتر از ۳ دقیقه، در اوایل نیمه دوم بازی، کار آرسنال را تمام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امشب یکی از جذاب ترین و حساس در ادامه بازی های لیگ جزیره پیگیری شد که نتیجه اش جز قدرت نمایی تاتنهام و ضعف بزرگ آرسنالی ها چیزی نبود، در واقع امشب در دربی شمال لندن که به میزبانیتاتنهامیها در برابر توپچی ها برگزار شد، آرسنالی ها برایشان فقط ۱۴۶ ثانیه نیاز بود تا بازی با دو گل ببازند، در واقع آرسنال در کمتر از ۳ دقیقه در اوایل نیمه دوم بازی کار آرسنال را تمام کرد.
آرسنال با این برد تقریبا اروپا را از دست داد داد و همچنین این باخت آرسنال باعثآن شد که پایانونگربعد از ۲۱ سال شدید و شدیدتر شود، آرسنال این فصل اصلا فصل مناسبی را پشت سر نگذاشته و تقریبا در خیلی از بازی های بزرگ و مهم خود بازنده بوده است و تا الان فقط شانس حضور در فینال جام حدفی را دارد و آیا این جام رافتح کند، آیا نکند!
به طور کلی ونگر این فصل خوب نبوده و نمیتوان برایش شانس و امتیازی در آرسنال قائل بود و با توجه به عدم رضایت تماشاچیان واقعا احتمال پایان کار برایش زیاد شده و به خصوص باخت امشبش و تقریبا اینکه دیگر بعد سالها، امسال که سال به شدت بدی را پشت سر میگذارد و دیگر جزو ۵ تیم نیست، نویدی بر حضور سرمربی دیگری در آرسنال باشد.
اما تاتنهام، سرمربی اش با مصاحبه ای جنجال بر انگیز علیه آرسنال کلی نگاه ها را به خود دوخته که بدین شرح است: " بعد ازظهر شگفت انگیزی بود. من به خاطر بازیکنان و هواداران بسیار خوشحالم. پیروز شدن برابر آرسنال در آخرین دیداری که در وایت هارت لین برگزار شد بسیار زیبا و احساسی است.

ما تلاش کردیم تا انرژی و احساسی که هواداران به ما دادند را به آنها بازگردانیم. من می توانم احساسات هواداران را درک کنم و می دانم که بالاتر از آرسنال بودن برای آنها بسیار خوشحال کننده است اما من احساسی همانند آنها ندارم زیرا تمام تلاش من فتح لیگ برتر است.
ما هنوز هم شانس قهرمانی داریم اگرچه فاصله ۴ امتیازی زیاد است و جبران آن آسان نیست اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار