|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۶۶

در دنیای فوتبال امروز یکی از مسائلی که مطرح است، مسئله پول است و تیم ها و لیگ های در حال رشد هستند که شاید تا قبل از اینکه تبدیل به باشگاه هایی بزرگ شوند یا تبدیل به لیگی شوند که در عرصهی بین المللی حرفی داشته باشند یک باشگاه سطحی و ساده بودند که مثال هایش را بیشتر در آسیا و اروپا میشود زد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، در دنیای فوتبال امروز یکی از مسائلی که مطرح است، مسئله پول است و تیم ها و لیگ های در حال رشد هستند که شاید تا قبل از اینکه تبدیل به باشگاه هایی بزرگ شوند یا تبدیل به لیگی شوند که در عرصهی بین المللی حرفی داشته باشند یک باشگاه سطحی و ساده بودند که مثال هایش را بیشتر در آسیا و اروپا میشود زد؛ یکی از این لیگ ها که انروزه تبدیل به یک لیگ قدرتمند و قوی در اروپا شده، لیگ چین است، لیگی که این روزها بازیکنان و مربیان بزرگی را مورد هدف قرار گرفته و حاظر است برای آنها سرمایه گذاری های زیادی بکند.
اما طبق خبرهای تازه ای که به گوش میرسد در پایان این فصل بازکیکنان بزرگی در رادار تیم های چینی قرار گرفته اند و چینی ها حاظر هستند برای آنها مبلغی خوبی پرداخت کنند، از جمله ی این بازیکنان ۶ بازیکن نامی و مشهور هستند مانند، فابرگاس، دیگو کاستا، ماسکرانو، په په، رونی و توره که در این بخش و از خبر به بررسی عملکر و چرایی تصمیم ۳ تن از این بازیکنان پرداخته خواهد شد.
فابرگاس: طبق آخرین نظری که کونته داده بود، گفته بود: " فکر می‌کنم سسک بازیکنی است که در این مقطع از فصل، اهمیتش را نشان می‌دهد. اگر از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد یا در جریان بازی، فرقی نمی‌کند. همینطور ویلیان، می‌دانم که برایش سخت است هر بازی از ابتدا در ترکیب نباشد و در جریان بازی به میدان بیاید. ولی من از آنها راضی هستم زیرا آنها نشان می‌دهند که چه بازیکنان بزرگی هستند. "
کونته سپس به تمجید از پدرو که یک گل دیدنی به ثمر رساند پرداخت و گفت: " فکر می‌کنم پدرو نشان داده که بازیکن بزرگی است ولی فراموش نکنید که او برای بارسا بازی کرده و جام های زیادی با این تیم برده است. بازیکن بزرگی است و فصلی فوق العاده پشت سر گذاشته است. "
، آنتونیو کونته در این فصل از زوج انگولو کانته و نمانیا ماتیچ در جلوی خط دفاعی تیمش استفاده کرد و به همین دلیل، فابرگاس تنها در ۱۰ دیدار لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار گرفت.

همین مسئله شایعاتی در مورد جدایی این ملی پوش اسپانیایی از چلسی و پیوستن او به باشگاه هایی مانند میلان، اتلتیکو مادرید، لیورپول و منچستریونایتد مطرح است اما ویلکینز که خود ۶ فصل برای آبی ها بازی کرد، معتقد است از دست دادن فابرگاس اشتباه بزرگی خواهد بود.
دیگو کاستا:
اینطور که به نظر میرسد، گفته می‌شود که یک باشگاه چینی قصد دارد برای تابستان، پیشنهاد حقوق هفته ای ۶۵۰ هزار پوند را به کاستا ارائه کند که بالاترین حقوق در بین فوتبالیست های حال حاضر جهان است.

حقوق فعلی کاستا در چلسی ۱۸۵ هزار پوند در هفته است که در واقع پیشنهاد این باشگاه چینی، بیش از ۳ برابر حقوق فعلی کاستا است. در صورت توافق نهایی، کاستا به هموطنش، الکساندر پاتو در تیانجین اضافه خواهد شد. باشگاه در ژانویه با ۱۵ میلیون یورو، پاتو را از ویارئال به خدمت گرفت.
توره:
توره در ابتدای حضورش در سیتی به علت اظهارنظرات مدیربرنامه هایش از فهرست تیم حذف شده بود و سکونشین بود. با این حال او به خاطر صحبت های مدیربرنامه هایش از گواردیولا عذرخواهی کرد و به ترکیب اصلی تیم بازگشت و نمایش های خوبی نیز داشت. حال او بازگشتش به روزهای خوب را مدیون گواردیولا دانسته ولی با توجه به اینکه هنوز جایگاهش در این لیگ نا مشخص میباشد احتمال خروجش از این تیم وجود دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار