|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۸۵

دیشب از ساعت ۲۰ نماینده کشورمان یعنی اس. خوزستان به در صورتیکه میزبان بود به مصاف الجزیره ی امارات دیدار میرفت و این بازی برای اس. خوزستان مهم بود ولی به آن صورت حساسیت نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،دیشب از ساعت ۲۰ نماینده کشورمان یعنی اس. خوزستان به در صورتیکه میزبان بود به مصاف الجزیره ی امارات دیدار میرفت و این بازی برای اس. خوزستان مهم بود ولی به آن صورت حساسیت نداشت، زیرا که با توجه به شرایط جدول این بازی که در آن لخویا با ۱۱، اس خوزستان با ۸، الفتح با ۶ و الجزیره امارات که با استقلال بازی میکرد، با ۱ امتیاز به ترتیب اول تا چهارم گروه خود بودند؛ در واقع استقلال خوزستان در حالی از گردونه ی این رقابت ها حذف میشد که به الجزیره بازی را میباخت و از آنطرف لخویا به الفتح بازی خود را واگذار میکرد، در واقع در صورت یک برد یا تساوی اس. خوزستان به عنوان تیم دوم صعود میکرد.
استقلال خوزستان در حالی به مصاف الجزیره رفت که تساوی در این بازی حکم صعود آبی ها را امضا می کرد، اما خبر شکست الفتح بسیار زود به نیمکت استقلال خوزستان مخابره شد تا بازیکنان استقلال بدون استرس بازی را دنبال کنند.
اهوازی ها در نیمه اول چندین بار موقعیت خلق کردند اما با بی دقتی از دست رفت و در مقابل اشتباه خط دفاع و همچنین بی مسئولیتی هافبک دفاعی موقعیت هایی به تیم حریف داد که در دقیقه ۴۴ حمد الحمادی با یک ضربه زیبا با کم ترین مزاحمت هافبک دفاعی تبدیل به گل برتری شاگردان هنک تن کاته شد.

اما در نیمه دوم بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره استقلالی ها در دقیقه ۸۷ بالخره گل زد تا در نهایت بازی با نتیجه ی ۱ _ ۱ به اتمام رسد و اس خوزستان به عنوان تیم دوم به مرحله ی بعد مسابقات صعود کند و در مرحله ی یک هستم نهایی در کشور ثالثی در تاریخ ۱ خرداد به مصاف الهلال عربستان برود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار