|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۵۰

روزبه چشمی که مصدومیتش بد گریبانگیرش شد و برایش دردسر سازبود نتوانست تا ۱.۵ فصل شرایط خوبی را سپری کند و مشکلات زیادی از همین مصدومیتش برایش بوجود آمد، همچنین با مصدومیت او استقلال فصل پیش قهرمانی اش را از دست داد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، روزبه چشمی که مصدومیتش بد گریبانگیرش شد و برایش دردسر سازبود نتوانست تا ۱.۵ فصل شرایط خوبی را سپری کند و مشکلات زیادی از همین مصدومیتش برایش بوجود آمد،
همچنین با مصدومیت او استقلال فصل پیش قهرمانی اش را از دست داد و این تیم بعد از آن تا این فصل حتی، مشکلات زیادی در خط هافبک داشت و تا زمانی کهنورافکنبه امید ابراهیمی اضافه شداستقلالبازی های خوبی را انجام نمیداد و این ضربه ای بزرگ به آبی ها زد.
اما زمانی که چشمی به وضعیت عادی بازگشت با توجه به مشکلاتی که در فصل نقل و انتقالات پیش آمد، چشمی به صبا پیوست ولی او که که مدت ها است به دلیل مصدومیت نمی تواند برای استقلال بازی کند، مدتی است که تمرینات خود را شروع کرده و با شروع فصل جدید به لیست این تیم بر می گردد.
او امروز در اردوی استقلال پیش از بازی با الاهلی حاضر شد تا ضمن دیدار با بازیکنان برای آنها در آستانه این بازی مهم آرزوی موفقیت کند.
اما امروز چشمی در مصاحبه ای به دو سوال مهم پاسخ داده که بدین شرح است،
تو در نیم فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتی. این موضوع را که کتمان نمی‌کنی؟
نه حرف شما درست است و من در نیم فصل با پیشنهاد جدی از سوی پرسپولیس روبه‌رو شدم.

شاید فصل پیش خیلی‌ها می‌گفتند روزبه چشمی در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی کرده و قلبا طرفدار استقلال نیست. چطور شد که پیشنهاد این تیم را رد کردی؟
اولا باید بگویم بزرگتر از من در استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند و حالا من که فقط چند ماه در رده پایه در پرسپولیس بودم. این هم که خیلی‌ها می‌گویند طرفدار استقلال نیستم را فکر کنم به زبان نه، در زمین بازی ثابت کرده‌ام که آیا حرف‌ آنها درست است یا نه. وقتی یک سال از میادین دور بودم و هواداران استقلال و تا حدودی مدیران تیم اینقدر به من لطف داشتند دور از معرفت بود که این تیم را رها کنم بالاخره فوتبال بالا و پایین دارد و من نمی‌توانستم با پاسخ مثبت دادن به پیشنهاد پرسپولیس خیلی چیزها را فراموش کنم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار