|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۹۶

اشکان دژاگه این فصل بعد از گذراندن چند فصل در لیگ های عربی دوباره به لیگ آلمان بازگشت و در وولفسبورگ شروع به تمرین کرد و این در حالی بود که تا الان حتی یک بازی هم به میدان نرفته و هفته ی آینده هم لیگ آلمان به پایان میرسد و دژاگه که مورد توجه سرمربی نبوده به احتمال فراوان هم تا آخر فصل که هفته ی آینده است به میدان نرود و فصل بسیار بدش به شکل فاجعه آمیزی به پایان برسد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، اشکان دژاگه این فصل بعد از گذراندن چند فصل در لیگ های عربی دوباره به لیگ آلمان بازگشت و در وولفسبورگ شروع به تمرین کرد و این در حالی بود که تا الان حتی یک بازی هم به میدان نرفته و هفته ی آینده هم لیگ آلمان به پایان میرسد و دژاگه که مورد توجه سرمربی نبوده به احتمال فراوان هم تا آخر فصل که هفته ی آینده است به میدان نرود و فصل بسیار بدش به شکل فاجعه آمیزی به پایان برسد.
اشکان دژاگه بعد از نیم‌فصل عجیب و سخت در العربی قطر که بدون حتی یک دقیقه بازی برای او گذشت در نقل و انتقالات زمستانی به ولفسبورگ آلمان بازگشت اما در این تیم هم به روند آمادگی بازنگشت، دژاگه که فصل سختی با مصدومیت و محرومیت از بازی نکردن پشت سر گذاشته طی هفته‌های اخیر در تیم سوم ولفسبورگ به میدان رفته تا به شرایط مسابقات برگردد ولی به نظر می‌رسد او در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ فرصت بازی در بوندس لیگا را نداشته باشد. باوجود اینکه این هافبک دورگه در فهرست جدید تیم ملی هم جای گرفته اما در لیست تیم باشگاهی‌اش قرار نداشته.
دژاگه وقتی از العربی جدا شد، روزنامه ی الشرق پس از شکست العربی مقابل تیم دسته دومی مسیمیر در امیر کاپ در مطلبی نوشت: «در آغاز فصل باشگاه العربی تأکید کرد به اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی نیازی نیست. هر چند او با تیم العربی قرارداد رسمی داشت و در کنار تیم فقط تمرین کرد و دستمزد‌ش نیز پرداخت می‌شد. اشکان در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی به بوندس‌لیگا رفت. باشگاه العربی قصد داشت تا دژاگه را به جای پائولینهو در فهرست بازیکنان خارجی ثبت کند، اما با محرومیت مواجه بود. در حالی که این شانس وجود داشت تا العربی از همان آغاز فصل از اشکان دژاگه استفاده کند. اشکان دژاگه یکی از مطرح‌ترین بازیکنان خارجی فصل قبل تیم العربی بود، اما سران باشگاه اعلام ‌کردند به او نیازی ندارند و همین تصمیم باعثبه نابودی کشیده شدن تیم شد چون حضور دژاگه تاثیر فراوانی در روند حرکتی تیم داشت».

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار