|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۹۹

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا

امشب پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا میزبان لخویا قطر در در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بود که در نهایت در حالی که بازی به طور کامل در دستش بود بازی را با تساوی ۰ _ ۰ به پایان رساند تا تکلیف اصلی تیم صعود کننده در قطر مشخص شود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امشب پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های دور رفت مرحله یک هشتم نهاییجام باشگاه های آسیامیزبان لخویا قطر در در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بود که در نهایت در حالی که بازی به طور کامل در دستش بود بازی را با تساوی ۰ _ ۰ به پایان رساند، تا تکلیف اصلی تیم صعود کننده در قطر مشخص شود.

در لیگ قهرمانان آسیاپرسپولیس۸ بار با حریفان قطری روبرو شده بود و سه بار در بازی رفت بر حریف چیره گشته بود. آن ها دو بار الغرافه را در بازی رفت برده بودند، یک بار لخویا و تنها در یک بازی با نتیجه ۳-۱ مغلوب الریان شده بودند. حال آن ها امیدوار بودند بار دیگر در بازی رفت برنده شوند، اما امروز دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و لخویا که هر دو عنوان قهرمانی لیگ خود را یدک می کشیدند با تساوی بدون گل در ورزشگاه بدون تماشاگر و سوت و کور آزادی برگزار شد و سرخپوشان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند. این سومین مرتبه طی ماه های اخیر بود شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل نماینده کشور قطر قرار قرار گرفتند و نتوانستند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند. اولین دیدار پرسپولیس در قطر مقابل تیم سوم جدول لیگ ستارگان قطر یعنی الریان برگزار شد که سرخپوشان با شکست ۳ بر ۱ زمین مسابقه را ترک کردند؛ قهرمان لیگ ایران در دیدار برگشت نیز که در ورزشگاه آزادی برگزار شد علیرغم نیاز مبرمی که به کسب پیروزی نتوانست به پیروزی دست یابد و با تساوی بدون گل به کار خود مقابل الریان در مرحله گروهی خاتمه داد.

اما امروز کامیابی نیا در ترکیب نداشت و بجایش ربیع خواه بازی میکرد، پرسپولیس در این فصل ۵ بار کامیابی نیا را به دلایل مختلف در ترکیب نداشته و در اکثر بازی ها پیروز از میدان خارج شده. آن ها سپاهان را یک بار با نوراللهی و یک بار با ربیع خواه مغلوب کرده اند و در مقابل نفت تهران نیز با شهاب کرمی، پیروزی شیرینی به دست آورده اند. البته برد ۴-۲ مقابل استقلال در روزی که کامیابی نیا محروم بود، دلپذیرترین پیروزی برای هواداران پرسپولیس محسوب می شود.

اما در اخر باید گفت که دیدار پرسپولیس برابر لخویا در مجموع با نمایش بهتر شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه بود، اگرچه آنها موقعیت های زیاد گلزنی را از دست دادند و یک پنالتی طارمی به راحتی خراب کرد تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

بازیکنان پرسپولیس در برابر قهرمان لیگ ستارگان قطر دو برابر شوت زدند و مالکیت ۵۹ درصدی بازی را در اختیار داشتند. در دوئل ها برتری ۱۰ درصدی نسبت به میهمان خود داشتند ولی بازپس گیری توپ تفاوتی بین آنها و نماینده کشور قطر نبود تا لخویا با تکیه بر کار تدافعی به یک تساوی امیدوارکننده در آزادی دست یابد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار