|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۰۰

امشب در دور مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا اس. خوزستان در عمان به مصاف تیم قدرتمند الهلال عربستان میرفت و در صورت کسب نتیجه تساوی یا برد در این دیدار کارش برای بازی بازگشت که میزبان بود راحت تر پیگیری میشد، اما در حالی که با یک گل توانست نیمه ی اول را با برساند نیمه ی دوم بازی را با دو گلی که در دریافت کرد ۱ _ ۲ با باخت به پایان رساند، تا کار سختی رادر بازی برگشت داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امشب در دور مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا اس. خوزستان در عمان به مصاف تیم قدرتمند الهلال عربستان میرفت و در صورت کسب نتیجه تساوی یا برد در این دیدار کارش برای بازی بازگشت که میزبان بود راحت تر پیگیری میشد، اما در حالی که با یک گل توانست نیمه ی اول را با برساند نیمه ی دوم بازی را با دو گلی که در دریافت کرد ۱ _ ۲ با باخت به پایان رساند، تا کار سختی رادر بازی برگشت داشته باشد.

این بازی زیرسایه ی حاشیه حواشی چند روز گذشته ی استقلالی ها بود که روزنامه الریاضیه در این باره می نویسد: تعدادی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان که از وضعیت مالی این باشگاه خشمگین شده بودند برای اولین بار دست به اقدام عجیبی زدند، آنها که از مدیران باشگاه ناراضی بودند عنوان کردند در ازای دریافت حقوق خود راضی به سفر به مسقط می شوند و در برابر الهلال قرار می گیرند و در غیر این صورت به تحریم بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می پردازند.

این مسئله که در روز سفر به عمان رخ داد باعثتا مسئولان فوتبال ایران و باشگاه استقلال خوزستان به تکاپو بیفتند تا راهی برای رضایت بازیکنان پیدا کنند، آنها از ترس تعلیق و محرومیت جهت غیبت در یک دیدار بین المللی سعی کردند تا خیلی زود به این اتفاق پایان دهند و به همین دلیل مقامات فوتبال ایران و این باشگاه با مصاحبه های مختلف به دنبال حل این مشکل بودند.

امروز که استقلال خوزستان در دیدار برابر الهلال شانس مناسبی برای کسب پیروزی و ثبت شگفتی داشت اما آبی های خوزستانی نتوانستند از این فرصت به شکل مناسب استفاده کنند.

شاگردان پورموسوی در نیمه ی اول با گل بیت سعید به رختکن رفتند اما در شروع نیمه دوم در حالی که انتظار می رفت این تیم رو به فوتبال دفاعی بیاورد، بازیکنان استقلال خوزستان تغییر تاکتیک ندادند و با اشتباه فردی خیلی زود دروازه ی این تیم باز شد تا برتری با ارزش این تیم به تساوی تغییر کند.

آبی های خوزستان خیلی زود و در حالیکه هنوز تحت تاثیر گل اول مسابقه بودند، گل دوم را نیز دریافت کردند تا بی تجربگی کار دست شاگردان پورموسوی بدهد. شاید گر بازیکنان استقلال خوزستان نیمه دوم را با تمرکز بالاتری شروع می کردند و تغییر استراتژی می دادند شانس این تیم برای صعود در پایان بازی بسیار بالا می بود اما حالا شاگردان پورموسوی باید در دوحه برای صعود کار بزرگی انجام بدهند

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار