|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۶۶

در اتفاقی جالب کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان امروز در میانه ی اردو نام کسانی که برای بازی با ازبکستان انتخاب شده اند را اعلام کرد، که این لیست در نوع خود بحثبرانگیز بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، همانطور که مشخص استتیم ملی فوتبالکشورمان در اتریش در حال برگزاری اردویی برای آماده سازی خود و مقابله با مونته نگرو میباشد که در اتفاقی جالب کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان امروز در میانه ی اردو نام کسانی که برای بازی با ازبکستان انتخاب شده اند را اعلام کرد که این لیست در نوع خود بحثبرانگیز بود.

در اسامی برگزیده از طرف کارلوس کی روش نبود اسم حتی یک استقلالی که پس از باخت سنگینشان در مقابل العین که آنها را به شدت مورد انتقاد قرار داد، ظاهرا سرمربی پرتقالی کشورمان را مجاب کرد که از هیچکدام از آنها استفاده نکند و این در حالی است که تا قبل از این از استقلال فقط وریا و امید ابراهیمی انتخاب میشدند که در حال حاظر ابراهیمی مصدوم است و وریا که در بازی با العین کاملا مشخص بود در آمادگی به سر نمیبرد.

اما دعوت شدن اشکان دژاگه هم از نکات جالب این لیست بود، دژاگه که بازی در مقابل قطر وچینهمراه ایران نبود و فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشته بود. وی همچنین تنها در پلی آف بوندس لیگا حضور چند دقیقه ای داشت که توانست در آنجا یک خودی نشان بدهد تا کی روش را متقاعد کند که دوباره اسم او را در کنار لژیونر های دیگر در سیستم تیم ملی کشورمان بیاورد.

اما نفرات دعوت شده از سوی سرمربی تیم ملی برای اردوی تهران به این شرح است:

دروازه‌بان‌ها
علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری، محمدرضا اخباری و حامد لک.

مدافعان
رامین رضاییان، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، میلادمحمدیو سعید آقایی.

هافبک‌ها
سعید عزت اللهی، عزت ا.. پورقاز، احسان حاج صفی، علی کریمی، مهدی ترابی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه.

مهاجمان
مهدی طارمی، وحید امیری، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، احسان پهلوان، رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش.

به این ترتیب کاروان تیم ملی بعد از بازی یکشنبه شب برابر مونته نگرو اروپا را به مقصد تهران ترک می کند تا بعد از استراحتی چند ساعته از روز دوشنبه تمرینات خود برای جدال حساس با ازبکستان در تاریخ ۲۲ خردادماه را از سر بگیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار