|
|
کدخبر: ۱۸۰۴۷۱

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت : باور ندارم که سپاهان و استقلال خوزستان برای سقوط نکردن می‌جنگند و مطمئنم که در لیگ برتر ماندنی هستند.

به گزارش ایرنا منصور ابراهیم زاده روز شنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم چرا که هر دو تیم برای بهتر شدن جایگاه خود در جدول می جنگند.
سرمربی سپاهان با اشاره به این که استقلال خوزستان مربی جوان و با جسارتی دارد افزود: آن ها بسیار با انگیزه هستند و با دقت کار می‌کنند همچنین هواداران خونگرمی دارند که باعث قوت قلب تیم می شوند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل آینده هدایت سپاهان را بر عهده خواهد گرفت افزود: به عنوان یک اصفهانی بازیکن و مربی این تیم بوده‌ام به همین دلیل وقتی از سپاهان پیشنهاد مربیگری دریافت کردم با توجه به شرایطی که بر این تیم حاکم بود، به هیچ چیزی توجه نکردم و فقط این مسئولیت را پذیرفتم.
ابراهیم زاده ادامه داد: ابتدا تلاش‌ می کنیم جایگاه مان را در جدول بهبود دهیم و سعی می کنیم سال آینده بازیکنان باثباتی داشته باشیم. در تیم‌ هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی که تحت تاثیر مسائلی غیر از دانش فنی هستند اگر من مربی در سایر قسمت‌ ها وارد شوم از مسئولیت مربیگری خود باز می‌ مانم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6002

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار