|
|
کدخبر: ۱۸۱۸۱۸

استقلال در دومین هفته لیگ برتر در اصفهان برابر تیم امید نمازی قرار می گیرد.

ورزش سه: شاگردان وینفرد شفر این روزها شرایط متفاوتی نسبت به یک هفته قبل خود دارند و با شرایطی بهتر برای دیدار با ذوب آهن آماده شدند تا با شکستن طلسم فولاد شهر به پیروزی اول خود در این فصل برسند.

مهدی رحمتی در ابن دیدار دروازه بان و کاپیتان اول آبی ها خواهد بود و امیدوار است دومین کلین شیت فصل خود را ثبت کند. منتظری و دانشگر مدافعان مرکزی استقلال هستند و در دو سمت خط دفاعی خسرو حیدری و آرمین سهرابیان شانس های اصلی برای حضور در ترکیب هستند.

زوج باقری و کریمی مدافعان مرکزی استقلال خواهند بود تا باز هم مانند هفته اول لیگ در ترکیب اصلی دیدار را شروع کنند و کمربند میانی آبی ها را تشکیل دهند. فرشید اسماعیلی در این بازی باز هم بازیساز اصلی آبی ها خواهد بود و در پست شماره 10 به میدان می رود.

ترکیب خط حمله استقلال اما احتمالا یک تغییر دارد و صیادمنش جانشین آقایی خواهد شد تا به این ترتیب این خط با حضور غفوری در راست، صیادمنش در چپ و باقری در مرکز تشکیل شود.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، اللهیار صیادمنش و روح الله باقری.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار