|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۵۳

کاپیتان سابق استقلال به مسائل اخیر فوتبال ایران درباره جو استادیوم‌ها و همچنین مشکلاتی که برای اشکان دژآگه به وجود آمده به صحبت پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، پیروز قربانی، مدافع و کاپیتان سابق استقلال که اکنون دوران مربیگری را پشت سر می‌گذارد، تیم وینفرد شفر را یکی از مدعیان اصلی لیگ هجدهم معرفی می‌کند و باخت مقابل پارس جنوبی را یک اتفاق می‌داند و در اینباره به ایلنا گفته: به نظر من استقلال نباید در این بازی شکست می‌خورد زیرا عملکرد خیلی خوبی داشت و موقعیت‌های زیادی را هم برای گلزنی از دست داد.


پیروز قربانی درباره شرایط این فصل استقلال گفت: شفر از زمانی که به استقلال از نظر تاکتیکی و ساختار تیمی به این تیم شخصیت خوبی بخشیده و آنها مطمئنا در این فصل حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت و مدعی اصلی جام هستند. با این حال استقلال جوانان خیلی خوبی دارد که می‌توانند به این تیم کمک کنند. امیدوارم در ادامه این جوان‌ها بتوانند در نتیجه‌گیری به استقلال کمک کنند.


مدافع سابق آبی‎ها درباره شرایط دفاعی این تیم در فصل جاری گفت: استقلال دفاع‌های خیلی خوبی دارد آنها هم در این چند دیدار عملکرد بدی نداشتند. در دیدار مقابل ذوب آهن روی ضربات ایستگاهی گل خوردند، در دیدار مقابل پارس جنوبی هم روی یک اتفاق بازنده شدند. به نظر من دانشگر بازیکن بسیار خوبی است فقط نیاز به کمی تجربه دارد تا بتواند عملکرد خوبش را در استقلال ایفا کند.


پیروزی قربانی درباره حواشی 4هفته اخیر روی سکوها گفت: این مسائل برمی‌گردد به اتفاقاتی که در شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم می‌افتد. هر اتفاقی که در زندگی آدم‌ها در طول هفته به وجود می‌آید آنها را در ورزشگاه‌ها خالی می‌کنند. آن کسی که در ورزشگاه با خودش چاقو می‌آورد را باید مدام‌العمر از ورود به استادیوم‌ها محروم کنند. باید شرایطی فراهمی شود که این فرهنگ بار دیگر جا بیفتد که فوتبال و استادیوم جای تفریح است.


مدافع سابق استقلال در پایان در خصوص حواشی شکل گرفته برای اشکان دژآگه گفت: به نظر من تتو و مو جزو مسائل خصوصی افراد است و کمیته اخلاق نباید به این موضوع ورود کنند چون به آنها ارتباطی ندارد. یک موقعی ما فکر می‌کنیم کمیته اخلاق منبع درآمد فدراسیون است. من به دژاگه توصیه می‌کنم دست‌هایش را در اسید سولفوریک فرو کند تا تتوهایش پاک شود شاید دیگر کمیته اخلاق به او گیر ندهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار