|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۹۴

تیم فوتبال السد در شرایطی ویژه و البته مناسب، اردوی پیش از بازی با استقلال را سپری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد قطر برای حضور در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال، شب گذشته به تهران آمده است.


اعضای این تیم در یکی از لوکس ترین هتل های تهران مستقر شده اند و شرایط رفاهی خوبی پیش از بازی مقابل نماینده ایران دارند.

صبح امروز ژسوالدو فریرا، سرمربی پرتغالی السد در لابی هتل با برخی اعضای کادر فنی این تیم به گفتگو پرداخت. او حوالی ساعت 11 هتل را به همراه عبدالکریم حسن ترک کرد تا در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شود.

بعد از بازگشت به هتل، فریرا مجددا در لابی حضور دارد و مشغول استراحت است.

بازیکنان تیم السد اما در طول این مدت در اتاق های خود حضور داشته اند. احتمالا به جز زمان صرف غذا، بازیکنان فقط برای حضور در تمرین اتاق هایشان را ترک می کنند و در دیگر ساعات به قسمت های عمومی هتل نخواهند آمد. تنها یکی از بازیکنان السد در این مدت به لابی آمد و به همراه برخی اعضای کادر این تیم به صحبت پرداخت.

شرایط ویژه اردوی السد قبل از دیدار با استقلال

همچنین از سوی مدیریت رسانه ای باشگاه السد، گفتگوی اعضای این تیم اعم از مربیان و بازیکنان، در هتل محل اقامت آنها ممنوع است و به همین دلیل تلاش ها برای صحبت با السدی ها در روز پیش از مسابقه ناموفق بوده است.

شرایط ویژه اردوی السد قبل از دیدار با استقلال

تنها بودن فریرا در لابی هتل در حالی که چند عضو دیگر باشگاه قطری در قسمت دیگری از هتل نشسته اند، در نوع خود جالب توجه است. به نظر می رسد سرمربی پرتغالی گشت و گذار مجازی خود را به حضور در فضای باز به همراه سایر همکارانش ترجیح می دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار