|
|
کدخبر: ۲۲۳

نوازی:

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال از اینکه سال‌ها برای این تیم بازی کرده است، ابراز تاسف کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، محمد نوازی در خصوص بازگشت نیکبخت به استقلال گفت: من از بازگشت او خوشحالم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. من هم سال گذشته می‌خواستم در تمرین استقلال شرکت کنم و اگر کادر فنی تایید کرد با این تیم قرارداد ببندم، چون به خودم اعتقاد داشتم اما ظاهراً نام نوازی برای آقایان سنگین است و وقتی نام من مطرح می‌شود مو به تن آنها سیخ می‌شود!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه «نمی‌دانم در حق استقلال چه کاری کرده‌ام»، افزود: آقایان فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی فقط حرف می‌زنند و اهل عمل کردن نیستند. واقعاً نمی‌دانم چرا آنها سال گذشته به من اجازه تمرین ندادند.

وی با ابراز تاسف از اینکه ۱۰ سال برای استقلال بازی کرده است، ادامه داد: من سال گذشته شرایط خوبی داشتم و می‌توانستم با استقلال تمرین کنم تا شرایطم را بینند و بررسی کنند اما نپذیرفتند. زمانی که من بازی می‌کردم سیستم استقلال ۲-۵ - ۳ بود و پیستون‌های چپ و راست باید می‌رفتند و برمی‌گشتند اما الان سیستم‌ها ۲-۴ - ۴ شده و ماشاالله دفاع‌های کناری می‌روند و دیگر برنمی‌گردند!

نوازی در خاتمه تصریح کرد: مدتی پیش از باشگاه استقلال با من تماس گرفته و عنوان کردند تیم پیشکسوتان استقلال در کرمانشاه بازی دارد و شما هم دعوت هستید. من هم در پاسخ گفتم پیشکسوت نیستم که همراه استقلال به کرمانشاه بروم. البته مثل اینکه حضور بازیکنان مسن در استقلال ایراد ندارد و در نیم فصل دیدیم که دفاع چپ ۳۵ ساله به این تیم آمد!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار