|
|
کدخبر: ۳۶۳۴

توجه به مصدومیت نویدکیا و غیبت او در ترکیب سپاهان که حداقل تا نیم فصل به طول خواهد انجامید، زرد‌ها در میانه میدان با خلا بزرگی روبرو هستند و مجتبی جباری تنها فردی است که می‌تواند جای نویدکیا را پر کند.

به گزارشامیدبه نقل از افکارنیوز، مجتبی جباری هافبک یاغی سپاهان کماکان بلاتکلیف است و سرنوشت نامعلومی دارد. جباری که خیلی زود با کرانچار به مشکل برخورد، در‌‌ همان ابتدای لیگ چمدانش را بست و به تهران آمد و به رغم گذشت چند هفته از لیگ کماکان در تهران اقامت دارد و با خیال راحت به رتق و فتق امور رستوران مجلل و گرانقیمتش در نیاوران می‌پردازد!

طی هفته‌های اخیر کرانچار در قبال جدایی جباری به صراحت مواضعش را اعلام کرده و تاکید نموده که از ابتدا با جذب وی موافق نبوده و با توجه به روحیات شماره ۸ دیگر نیازی به او ندارد اما نتایج خاکستری زرد‌ها در هفته‌های اخیر سبب شده تا مدیران سپاهان به صرافت بازگرداندن جباری به سپاهان باشند. آنچه به هیچ وجه خوشایند سرمربی کراوت اصفهانی‌ها نیست اما مشکلات فنی زرد‌ها سبب شده تا مدیران باشگاه روی بازگشت شماره ۸ پافشاری کنند. با توجه به مصدومیت نویدکیا و غیبت او در ترکیب سپاهان که حداقل تا نیم فصل به طول خواهد انجامید، زرد‌ها در میانه میدان با خلا بزرگی روبرو هستند و مجتبی جباری تنها فردی است که می‌تواند جای نویدکیا را پر کند و این را رحیمی بهتر از هر کس دیگری می‌داند. مدیرعامل سپاهان تلاش زیادی انجام داد تا موفق به برگرداندن جباری شود اما ظاهرا این بار شماره ۸ پایش را در یک کفش کرده و حاضر به بازگشت نیست! طی چند روز گذشته و با توجه به بازی‌های دشوار سپاهان در هفته‌های پیش رو مدیران باشگاه با جباری تماس گرفته و از او درخواست کرده‌اند تا به اصفهان بازگردد تا در جلسه‌ای رودررو با کرانچار مشکلات حل کنند اما با پاسخ منفی جباری روبرو شده‌اند. جالب‌تر اینکه مدیران سپاهان حتی دست به دامان هادی عقیلی رفیق صمیمی جباری شده‌اند و از او خواسته‌اند تا بازیساز یاغی سپاهان را مجاب به بازگشت کند اما جباری روی عقیلی را هم زمین زده و گفته هرگز به اصفهان برنمی گردد چون نمی‌تواند با کرانچار کار کند!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار