|
|
کدخبر: ۳۹۲۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که برای تقابل با فجرسپاسی فکر تمام موارد را کرده است.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیم‌های پرسپولیس و فجر‌سپاسی‌ گفت: مطمئنا بازی سختی پیش رو داریم. فجر تیمی است که نسبت به گذشته بهتر شده و از ۲ دیدار قبلی خود ۴ امتیاز کسب کرده است. من هم باید به آقای پیروانی عرض ارادت کنم که این تیم را تشکیل داده و هم به آقای یاوری که استاد همه ما هستند.

وی ادامه داد: ما ۲ بازی گذشته فجر را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که تیم خطرناکی است. متاسفانه بازی قبل خود مقابل سپاهان را به ناحق واگذار کردیم ولی تمام تلاش‌مان این است که در این بازی جبران مافات کنیم و ۳ امتیاز کامل مسابقه را به دست بیاوریم. فقط تنها آرزوی من این است که همه چیز خوب پیش برود و در تمام قسمت‌ها عدالت برقرار شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه برای بازی احتمالا دفاعی فجر چه برنامه‌ای دارید، اظهار داشت: من از افکار آقای یاوری خبر ندارم اما فکر همه چیز را کرده‌ایم. در چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با شناخت کافی به مصاف فجر می‌رویم. مطمئن باشید که سعی می‌کنیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا نتایج پرسپولیس در داخل و خارج از خانه تفاوت دارد، عنوان کرد: این مسئله علت خاصی ندارد و فوتبال همین است. شما نگاه کنید شرایط ورزشگاه آزادی و زمین آن با تمام استادیوم‌های ایران فرق می‌کند و در این ورزشگاه راحت‌تر بازی می‌کنیم. من بازی قبل را به هیچ عنوان شکست تلقی نمی‌کنم و هزار سال دیگر هم از نظر نتیجه آن بازی را قبول ندارم. ما فعلا در بازی‌های خارج از خانه ۲ امتیاز کسب کرده‌ایم ولی سعی می‌کنیم در بازی خارج از خانه بعدی اولین پیروزی را کسب کنیم.

وی در واکنش به تبدیل کارت قرمزی که میثم حسینی در بازی با سپاهان به کارت زرد تاکید کرد: مسلما این مسئله هیچ تاثیری در نتیجه بازی ندارد و هیچ کدام از مشکلات ما را حل نمی‌کند ولی دستشان درد نکند که با این کار حداقل حسینی یک بازی محروم می‌شود اما این مسئله خیلی چیزها را ثابت می‌کند و نشان می‌دهد در بازی با سپاهان چه اتفاقاتی رخ داده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آمادگی جسمانی تیمش در مسابقات این فصل گفت: مسلما تا پایان فصل برنامه داریم و روی برنامه حرکت می‌کنیم. امیدواریم بتوانیم در نتیجه‌گیری هم موفق باشیم چون آمادگی جسمانی به تنهایی نمی‌تواند عامل موفقیت شود و آمادگی روحی و روانی هم تاثیرگذار است. اما در مجموع تمام تلاشمان این است که یک فصل خوب را پشت سر بگذاریم.

دایی درباره حضور محسن قهرمانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم عنوان کرد: در این خصوص صحبت خاصی ندارم اما قضاوت‌های قبلی محسن قهرمانی اظهرمن الشمس است وفیلم بازی‌ها نشان‌دهنده خیلی از حقایق است. ما چیزهایی داریم که می‌تواند به پاکسازی فوتبال کمک کند. اعتقاد من این است که باید در هر قشری با متخلفان برخورد جدی شود. در حوزه فعالیت ما هم مربی متخلف است، هم بازیکن، هم مدیر و هم سرپرست اما قطعا در هر قشری از جمله داوری آدم سالم و پاک وجود دارد که وجدانشان را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند ما دنبال چنین آدم‌هایی هستیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار