|
|
کدخبر: ۵۴۳۴۳

باشگاه پرسپولیس برای موافقت با سفر هاشمیان به تهران به باشگاه نیندورفر نامه فرستاد.

به گزارشامیدبه نقل ازسایت رسمی باشگاه پرسپولیس درپی انتشار اسامی تیم ستارگان پرسپولیس نام وحید هاشمیان، داود فنایی و محمود کلهر از قلم افتاده بود. این سه بازیکن در تیم ستارگان پرسپولیس به عنوان بازیکن عضویت خواهند داشت ضمن اینکه از وحید هاشمیان بازیکن اسبق پرسپولیس که سال‌ها در تیم ملی ایران عضویت داشته و ۱۲ سال در تیم‌های بایرن مونیخ آلمان، هانوفر و بوخوم افتخارآفرینی کرده در دیدار مقابل ستارگان میلان تجلیل خواهد شد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: صادقانه باید بگوییم نام داود فنایی و وحید هاشمیان در لیستی که از سوی علی پروین و بزرگان پرسپولیس در اختیار روابط عمومی باشگاه قرار گرفته بود وجود داشت که متاسفانه به دلیل فشردگی کار نام این عزیزان به هنگام انتشار اسامی از قلم افتاده بود. همچنین محمود کلهر نیز مدنظر علی پروین بوده و ایشان چهارشنبه شب در گفت‌وگویی تلفنی اعلام کردند که نام کلهر نیز به عنوان بازیکن در این لیست قرار گیرد.

براساس تصمیم باشگاه پرسپولیس از وحیدهاشمیانبازیکن با اخلاق و پرافتخار فوتبال کشورمان در دیدار مقابل میلان تجلیل ویژه به عمل خواهد آمد. باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه نیندورفر درخواست خواهد کرد با توجه به مسابقاتی که او در تیم نیندورفر در پیش رو دارد با سفر وحید هاشمیان سرمربی تیم به تهران برای حضور در دیدار خیریه ستارگان پرسپولیس و میلان موافقت به عمل آید.

همچنین علی پروین چهارشنبه شب اعلام کرد احتمال دارد نام دو سه بازیکن دیگر به تیم ستارگان پرسپولیس اضافه شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار