|
|
کدخبر: ۶۰۴۱۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهترین‌ها نگاه فنی نبود گفت: برای ادامه موفقیت ها در لیگ نیاز به پیروزی مقابل گسترش فولاد هستیم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز با بیان این مطلب افزود: در نیم فصل دوم بازیها به مراتب سخت تر می شود و اصطلاحا دروازه ها کوچکتر. دیگر جایی برای اشتباه باقی نمی ماند و با توجه به اینکه بازیهای دور رفت به پایان رسیده دیدارهای برگشت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی گسترش فولاد را یک تیم جوان و سختکوش برشمرد و اضافه کرد: گسترشی ها با کادر فنی و بازیکنان جوان بدنبال امتیاز گیری در تهران هستند و می خواهند شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند. برای اینکه در صدر جدول بمانیم باید این بازی را با موفقیت به پایان رسانده و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

امیر قلعه نویی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: مطمئنا اکبرپور به دلیل سه اخطاره بودن و حیدری به دلیل مصدومیت در جمع ما حضور نخواهند داشت اما امروز وضعیت بیک زاده مشخص خواهد شد که آیا بتواند در بازی فردا ما را همراهی کند یا خیر.

قلعه نوییهمچنین حضور جواد نکونام در دیدار مقابل فولاد را منوط به تمرین امروز دانست.

سرمربی استقلال در پایان و در خصوص انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا و ندادن یک عنوان به ایران گفت: به نظر من به فوتبال ایران کم لطفی بسیاری شد و جواد نکونام می توانست جزو بهترین بازیکن آسیا شود اما نگاه ای اف سی به این انتخابات نگاه فنی نبود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار