|
|
کدخبر: ۶۴۵۰۱

بازیکنان سپاهان درباره دیدار مقابل استقلال به اظهارنظر پرداختند.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، حسین پاپی پس از کسب تساوی برابر تیم استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قضاوت این دیدار مناسب بود و اعتراضاتی که در برخی صحنه‌ها به داوری شد، به دلیل تعصب زیاد تماشاچیان سپاهانی است.

بازیکن شماره ۷ سپاهان در پاسخبه این سوال که آیا سپاهان از قهرمانی دور شده، گفت: نه موافق نیستم. سپاهان همچنان می‌تواند جزو مدعیان کسب قهرمانی لیگ برتر باشد.

وی ادامه داد: شرایط کنونی سپاهان مانند گذشته نیست چرا که مصدومیت جواهیر سوکای و محرم نویدکیا باعثشده که تیم از کیفیت لازم برخوردار نباشد و در امر گلزنی کاملا بدشانس بوده‌ایم.

پاپی اضافه کرد: برابر استقلال تهران همه بازیکنان جنگنده بودند. همچنین استقلالی‌ها نیز موقعیت‌هایی بر روی دروازه ما خلق کردند اما سپاهان به وسیله تک مهاجم خود نتوانست به استقلال گل بزند. امیدوارم با هماهنگی بیشتر در مسابقه‌های آینده بتوانیم پیروزی‌های مورد نیاز را کسب نماییم.

یعقوب کریمی پس از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران درباره کسب یک تساوی خانگی اظهار کرد: بر خلاف نمایش خوبی که هر دو تیم ارائه دادند، به دلیل بدشانسی، ‌توپی از خط دروازه‌ها نگذشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هفته‌های آینده جبران نتایج گذشته را بکنیم و با کسب امتیازهای لازم در مسیر بهتری به سمت صدر جدول قرار گیریم.

همچنین علی حمودی مدافعسپاهاندر جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در مقابل تیم سابق خود چه انگیزه‌ای داشتید گفت: من بازی خودم را ارائه کردم و قصد تلافی هیچ چیزی را نداشتم.

وی ادامه داد: بر خلاف موقعیت‌هایی که هر دو تیم نصیب‌شان شد سپاهان بی‌دقت‌تر بود و نتوانست این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

شجاع خلیل‌زاده مدافع سپاهان درباره کسب تساوی مقابل استقلال اظهار کرد: مطمئنا کسب تساوی با تیم‌های بالانشین جدول چیز عجیبی نیست چرا که تیم‌های بالانشین با قدرت بیشتر برای بالا بردن خود تلاش می‌کنند و حاضر به از دست دادن هیچ امتیازی نیست.

وی با مقایسه بازی تیمش با استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: هر دو تیم، تیم‌های بزرگی هستند و هر دو مسابقه ما برابر این دو تیم پایتخت نشین جذاب و باکیفیت بود.

مدافع ملی‌پوش سپاهان همچنین در مورد ضربه‌ای که رحمتی به او زد گفت: نزدیک بود از ضربه او ساق پایم بشکند.

بازیکن شماره ۳ سپاهان درباره بازی‌های آینده تیمش خاطرنشان کرد: به زودی از شرایط کنونی خارج می‌شویم و خواهیم توانست حریفان‌مان را از پیش رو بردارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار