|
|
کدخبر: ۸۲

بازیکن جدید استقلال گفت که به این تیم آمده تا پیشرفت کند.

پژمان نوری پس از توافق با فتح‌الله‌زاده برای حضور در استقلال، گفت: امروز قرارداد یک ساله با این تیم بستم. ابتدا دوست داشتم در ملوان بازی کنم ولی وقتی که با این تیم به مشکل خوردم دوست داشتم جایی بروم که به فوتبالم کمک کند و پیشرفت کنم. بیشتر استقلال را مد نظر داشتم زیرا شرایط این تیم خوب بود. بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از این تیم هم پیشنهاد داشتی یا خیر، گفت: ابتدای فصل پیشنهادی شد ولی پس از آنکه دایی به پرسپولیس آمد صحبتی نشد.

نوری با رد پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی درودگر به او برای ماندن در ملوان گفت: درودگر دروغ زیاد می‌گوید و این هم یکی از دروغ‌هایش بود. قطعا در طول فصل می‌بینید ملوان به کجا می‌رسد. دیدید که سال گذشته تیم خوبی داشتیم اما در آخر وضع به گونه‌ای شد که در نیم فصل دوم تنها یک برد به دست آوردیم. امسال هم که تک و تنها خودش تیم را اداره می‌کند و مردم خواهند دید نتیجه‌اش چه می‌شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شد هنگام سفر به تهران عده‌ای از هواداران مانع او شدند که برود، گفت: جمعیت در این حد نبود که این اتفاق بیفتد. من داشتم به تهران می‌آمدم و درودگر همان موقع به رشت آمده بود و ما همدیگر را دیدیم و چند دقیقه‌ای صحبت کردیم. درودگر هم سعی کرد به این موضوع جو بدهد وگرنه تنها ۲ - ۳ دقیقه همدیگر را دیدیم هرچند خودش هم بی‌میل نبود که من از ملوان بروم.

نوری درباره حضور در استقلال گفت: می‌دانم اینجا شرایط سخت است و بازیکنان خوبی حضور دارند ولی من از رقابت استقبال می‌کنم. در این شرایط هر کس که حقش باشد بازی می‌کند و این موضوع هم به من کمک می‌کند هم به استقلال.

بازیکن استقلال درباره اینکه فکر نمی‌کند حضورش در پرسپولیس برایش مشکل‌ساز شود، گفت: ۴ سال است که از این تیم جدا شده‌ام. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و ما هم باید حرفه‌ای کار کنیم. روزهای خوبی در این تیم با هوادارانش داشتم و با پرسپولیس قهرمان شدم ولی احساس کردم استقلال می‌تواند به پیشرفت فوتبال من کمک کند.

نوری در پاسخ به این سوال که چه زمانی تمریناتش را آغاز می‌کند گفت: باید به شمال بروم و کارهایم را انجام دهم و پس از برگشت تمریناتم را آغاز می‌کنم. خودم هم از این بلاتکلیفی خسته شده بودم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار