|
|
کدخبر: ۹۷۵۵۰

ستاره پرتغالی رئال مادرید فاش کرد که در تابستان به بازگشت به منچستریونایتد فکر کرده است.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، کریستیانو رونالدو اعلام کرد در تابستان که باشگاهرئال مادریدتلاش می‌کرد قرارداد وی را تمدید کند، درباره منچستر یونایتد فکر کرده است. رونالدو در ازای ۸۰ میلیون پوند در سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد امامنچستردر تابستان تلاش فراوانی برای متقاعد کردن وی برای بازگشت به اولدترافورد انجام داد.

ریو فردیناند اخیرا فاش کرده که شخصا تلاش کرده است تا هم‌تیمی سابق را برای این انتقال متقاعد کند اما سرانجام رونالدو قرارداد پنج ساله جدیدی در برنابئو به امضا رساند و در آن لحظه گفت: همه می‌دانند که ۶ سال در منچستر بودم اما منچستر متعلق به گذشته است.

کریستیانو رونالدو پس از کسب توپ طلای ۲۰۱۳ اظهار داشت: درست است که من و ریو فردیناند در تابستان خیلی با هم صحبت کردیم. ریو دوست بسیار خوبی برای من است. سال‌ها در منچستر در کنار هم بازی کردیم. وقتی در منچستر بودم، با هم همسایه بودیم. او پسر خوبی است و تلاش کرد نظر من را تغییر دهد تا به اولدترافورد برگردم.

وی ادامه داد: درباره یونایتد فکر کردم. آنها هنوز در قلب من هستند. منچستر باشگاهی است که ۶ سال آنجا بودم و عاشقش هستم. دوستان زیادی در آنجا دارم و بهترین‌ها را برای تمام آنها آرزو می‌کنم.

ستاره پرتغالی رئال ادامه داد: پس از یک سال فوق‌العاده که با مادرید گذراندم، امیدوارم که در مادرید و تیم ملی پرتغال افتخار کسب کنیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم بهتر از فصل گذشته باشم. تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را برای رسیدن به موفقیت با مادرید و تیم ملی پرتغال به نمایش بگذارم. این فصل یک رقابت برای من است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار