|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۸۳

تیم ملی فرصت های زیادی را از دست داده است

دروازهبان تیم ملی گفت: مسائل حاشیه ای و صحبت های اخیر در مورد دروازه بانی تیم ملی روی کارم تاثیر ندارد.

به گزارشخبرگزاری فارس، رحمان احمدی قبل از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه برای اردوی اتریش استارت زده ایم و زمان را از دست داده ایم ولی امیدوارم در این اردو تمامی بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند و با برنامه های تاکتیکی خود و بازی های دوستانه روانه جام جهانی شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مباحثحاشیه ای که پیرامون دروازه بانی تیم ملی مطرح می شود شما را اذیت نمی کند، گفت: من نمی دانم شما از چه مسائل حاشیه ای صحبت می کنید. در ادامه آن خبرنگار با اشاره به یکی از برنامه های تلویزیونی که شب گذشته به بحثدروازه بانی اختصاص داشت اشاره کرد و احمدی پاسخ داد: من به هیچ عنوان تمرکزم را از دست نمی دهم. اصلا آن برنامه آی که شما می گویید را ندیدم و تمام حواسم به تمریناتم است.

احمدی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد شما آب دیده شده اید گفت: به هر حال پیش می آید و همه چیز بستگی به بازیکن دارد که چقدر این حرف ها روی او تأثیر بگذارد.

دروازه بان تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه چقدر شانس دارید دروازه بان اول ایران در جام جهانی باشید، گفت: این موضوع را مربی تیم ملی تشخیص می دهد ولی سعی من این است که تمرینات خوبی انجام دهم و تمام تلاش خود را به کار ببندم.

وی در پایان در خصوص برخورد خوب کی روش با ملی پوشان سپاهان و حمایت از آنها گفت: صددرصد کی روش از ما حمایت می کند و ما هم باید با آمادگی ذهنی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار