|
|
کدخبر: ۱۲۲۰۹۷

فرمانده ناجا در خاطرات خود از روز ۲۲ بهمن‌ماه می‌گوید: من به همراه دوستانم اسلحه به دست ترک موتورسیکلت در خیابان‌های تهران گشت‌زنی می‌کردیم و به یاد دارم که در آن روز به زندان اوین و پادگان عشرت‌آباد سابق سرکشی می‌کردیم.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم،سردار اسماعیلاحمدی‌مقدمبا اشاره به خاطرات خود از روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ اظهار داشت: در آن زمان منزل ما در خیابان دماوند قرار داشت و در پایان شب ۲۱ بهمن‌ماه که درگیری گارد شاهنشاهی همافران در جنوب پادگان نیروی هوایی کماکان ادامه داشت من از قم به تهران آمدم.

وی ادامه داد: در آن زمان مسجد محله ما که در ۳۰ متری نارمک واقع شده بود با یکی از ستون‌های تیپ همدان درگیر شد و من به یاد دارم که در آن شب مردم و اهالی محله با استفاده از سلاح‌هایی که از پادگان‌ها به دست آمده بود با این ستون درگیر شدند و با کوکتل‌مولوتف تانک‌ها و نفربرهای این ستون را آتش زدند.

فرمانده ناجادر خاطرات خود از روز ۲۲ بهمن‌ماه می‌گوید: از صبح روز ۲۲ بهمن من به همراه دوستانم اسلحه به دست ترک موتورسیکلت در خیابان‌های تهران گشت‌زنی می‌کردیم و به یاد دارم که در آن روز به زندان اوین و پادگان عشرت‌آباد سابق سرکشی کردیم.

احمدی‌مقدم با شیرین خواندن خاطرات آن روز گفت: آن روزها تمامی جوانان با اطلاع از کوچکترین درگیری در هر نقطه شهر با موتورسیلکت، خودرو، وانت و یا هر وسیله ممکن دیگر، خود را به نقطه درگیری می‌رساندند تا در این پیروزی سهیم باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار