|
|
کدخبر: ۱۰۷۰۷۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با وجودی که برخی آرای کمیته انضباطی به ضرر ما بوده ولی به رای آنها احترام می‌گذاریم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: بازی فردا یک پلی برای گذشتن از یک مرحله سخت است. تیم ما شرایطی دارد که می تواند در جدول با رقبا فاصله‌اش را بیشتر کند. با تمام احترامی که برای ذوب آهن قائل هستم اما پنالتی آنها در بازی قبل درست نبود البته ذوب آهن در بحثپرس سختکوش است و اگر انشالله از این پل عبور کنیم می‌توانیم به آینده خوش بین تر باشیم هرچند همه بازی‌ها سخت است اما اگر دو بازی آینده را بگذرانیم می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم.

وی افزود: ذوب آهن و سعد محمدی و آذری همه بامعرفتند و جزء مدیران فوتبالی محسوب می‌شوند. من از بازیکنان خودم هم ممنونم که خالصانه کار می‌کنند و امیدوارم طرفداران ما هم استقبال خوبی داشته باشد که نسبت به بازی گذشته بهتر هم ظاهر شویم.

سرمربیاستقلالدر مورد محرومیت تیموریان و اولادی گفت: این که من بخواهم نظر بدهم صائب نیست باید به قانون احترام بگذاریم و تمکین کنیم و کمیته انضباطی کمیته‌ای است که خیلی آرا را به ضرر من داده ولی از تمام زوایای همه چیز را بررسی می‌کند شاید خیلی رای ها زمان برده باشد اما به آرا احترام می‌گذارم با تیموریان و اولادی حرف زدم. اولادی معتقد بود که عمدی ضربه نزده و تعادل نداشته است اما به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم.

امیرقلعه نوییدر ادامه نشست خبری در مورد پیشنهاد به سیدجلال حسینی از تیم های قطری گفت: البته من در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم اما باید قبول کرد رفتن بازیکنان روی ما تاثیر داشته است اما جا دارد از بازیکنان و همکارانم تشکر کنم که جور همه را کشیدند مثلا باید به خسرو حیدری استراحت بدهیم که یک جاهایی جور خیلی‌ها را کشیده است یا مثلا تیموریان خیلی زحمت کشیده و جوسازی علیه او کار درستی نیست. چرا در لیگ انگلیس با او چنین رفتاری نشد؟



وی ادامه داد: تیموریان یک بازیکن فیزیکی است و طبیعی است در برخی موارد برخورد به وجود بیاید اما همه ایران او را دوست دارند و روابط عمومی او خوب است.



سرمربی استقلال در مورد حاشیه‌هایی که بعد از تمرین استقلال در روز گذشته رخ داد گفت: من از برخی از شما که در محل تمرین حضور دارید سوال می‌کنم آیا اتفاقی افتاده است؟ چرا عکس سلطان علی جباری را نمی‌زنند؟ یا اصغر حاجیلو که با یک پیراهن فوتبالش را شروع و با یک پیراهن فوتبالش را تمام کرد؟ وقتی یک عده روزنامه بیکار به فکر نوشتن چنین مطالبی هستند من چه باید بگویم. برایم جالب است که وقتی در جدول شرایط خوبی نداریم این اتفاق‌ها رخ نمی‌دهد و وقتی شرایط خوبی پیدا می‌کنیم از این مسایل رخ می دهد. این حرکات نخ‌نما شده است. باشگاه استقلال برای همه بزرگ است و حسن روشن برای این باشگاه کم زحمت نکشیده است.



وی ادامه داد: اتفاقا فتح الله ‌زاه به دنبال آن است که حرمت پیشکسوتان را نگه دارد. هرکسی که یک روز و یا یک دقیقه هم برای استقلال زحمت کشیده باید قدردانش باشیم و عزیز است. بیایند و عکس همه آنها را بزنند اگر من کوچکترین حرفی داشته باشم. مطمئن باشید اگر اتفاقی رخ می‌داد خبرگزاری فارس از همه جلوتر خبر را می‌زد اما وقتی آن خبرگزاری آن را نزده شما مطمئن باشید هیچ اتفاقی رخ نداده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار