|
|
کدخبر: ۱۴۶۲۰۱

پورحیدری در گفت وگو با فارس:

مدیر فنی باشگاه استقلال گفت: بازی با الجزیره آخرین شانس ما برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان آسیاست.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت بازیکنان تیم فوتبال استقلال پیش از بازی مقابل الجزیره امارات گفت: طبیعی است که بعد از دو باخت متوالی در آسیا بازیکنان مقداری ناراحت هستند اما تمرینات به خوبی دنبال می شود و امیدوارم در بازی با الجزیره شرایط تیم به گونه ای باشد که ۳ امتیاز را به دست بیاوریم تا کماکان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما فیلم بازی های الجزیره را دیدیم و شناخت خوبی از این تیم داریم و کادر فنی برنامه ریزی هایی کرده تا با برد در این بازی به جدول برگردیم اما بچه ها هم مصمم هستند که سه شنبه دست پر از زمین خارج شوند.

مدیر فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر استقلال مقابل الجزیره ۳ امتیاز را کسب نکند آیا این تیم شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد یا نه، اظهار داشت: قطعا اگر مقابل الجزیره بازی را نبریم شانس مان برای باقی ماندن در گروه خیلی کم می شود اما تمام تلاشمان را می کنیم تا برای ۳ امتیاز این بازی بجنگیم.

پورحیدری در مورد شناختش از الجزیره امارات گفت: این تیم، تیم بدی نیست و بازیکنان خارجی خوبی دارد که البته تیم های عربی معمولا بازیکنان خارجی خوب و گران قیمیت می خرد اما در مجموع اگر استقلال خودش باشد و با آرامش بازی کند می تواند دست پر از بازی خارج شود.

وی ادامه داد: من فکر می کنم که در بازی با الشباب و الریان هم می توانستیم برنده باشیم و فرصت هایی هم داشتیم اما بدشانسی باعثشد که دست خالی بمانیم هر چند که به نظرم بازیکنان تمرکز لازم را در این دو بازی نداشتند و فرصت ها را راحت از دست می دادند و حتی گلی که از الریان خوردیم هم به دلیل عدم تمرکز بود اما الان شرایط فرق می کند و با تمرکزی که در بچه ها در این تمرینات دیدم به بازی روز سه شنبه امیدوارم و بازیکنان هم می دانند که این بازی آخرین شانس شان برای حضور در آسیاست.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان در حالی که هواداران تیمش را مخاطب قرار داد، اظهار داشت: بازی ما مقابل الجزیره در شب چهارشنبه سوری برگزار می شود و امیدوارم کسانی که به استادیوم می آیند از آوردن ترقه و مواد محترقه به استادیوم خودداری کنند چرا که انجام این کار قطعا برای باشگاه استقلال و فوتبال ایران تبعات منفی دارد و مشکل ساز می شود. البته من امیدوارم که هواداران به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند تا ۳ امتیاز را بگیریم هر چند که امسال از بازی های استقلال استقبال زیادی نشده اما امیدوارم همانند گذشته از ما حمایت کنند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار