|
|
کدخبر: ۱۴۹۲۵۱

چک های شیرینی دست ما مانده است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که همزمان با برتری ما استقلال باخت تا بالاتر از این تیم قرار بگیریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، محسن بنگر پس از پیروزی مقابل داماش اظهار داشت: خداراشکر در روزی که ما بردیم استقلال باخت و بالاتر از آنها قرار گرفتیم. البته هنوز کار برای ما تموم نشده چون فولاد هم برده و کار برای ما سخت است.

وی افزود: اکنون زمانش رسیده که هواداران به ورزشگاه بیایند. پرسپولیس بی صبرانه به کمک هوادارانش نیاز دارد. بازی خیلی سخت و سرنوشت سازی مقابل راه آهن داریم و اگر آن بازی را ببریم خیالمان تا حدودی راحت می شود.

بنگر در مورد مشکلات پرسپولیس برای سفر به رشت گفت: متاسفانه همیشه مشکل بوده البته چک های آقای شیرینی نیز دست ما هست و همینطور مانده، ما همیشه رفتنمان به شهرستان ها بسیار خوب و با کلاس است اما برگشتنمان با اتوبوس و شرایط خاص. البته خداراشکر ۱۰ روز دیگر بازی داریم و با اتوبوس برگردیم فرصت برای ریکاوری داریم.

بنگر درخصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: این تلاش دسته جمعی بود که ما توانستیم به ۳ امتیاز بازی برسیم. خیلی خوشحالم که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم و من همیشه با تمام وجودم به دنبال این هستم تا پرسپولیس امسال به یک جام برسد و دل هوادارانش شاد شود. من کاری نکردم. امیدوارم این برد لبخندی به لب هواداران در سال جدید آورده باشد. البته داماش هم امروز خوب بازی کرد اما ما باهوش تر بودیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار