|
|
کدخبر: ۱۵۰۵۴۶

نویر: من یونایتد شایسته احترام فراوانی است

خبرگزاری تسنیم: هافبک ۲۹ ساله سرخپوشان مونیخ تاکید کرد که این تیم کار دشواری برابرمنچستریونایتد دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب(سه شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد میهمان منچستریونایتد است.

باستین شواین اشتایگر، هافبک ملی پوش باواریایی ها در آستانه دیدار با شیاطین سرخ گفت: همه می دانند چه انتظاری از این دیدار می رود. سه شنبه شب بازی فوق العاده دشواری در اولدترافورد برگزار خواهد شد و بازی در این ورزشگاه خیلی خاص است.

وی افزود: اینکه ما در فصل جاری بوندس لیگا به قهرمانی رسیده ایم فوق العاده است اما نباید تمرکزمان را برای این رقابت ها از دست بدهیم. می خواهیم هر جامی که باقی مانده را به دست بیاوریم. بایرن تیمی است که به دنبال پیروزی در هر بازی و حتی در تمرینات است. این بازی هم استثنا نیست.

هافبک سرخپوشان مونیخ در خصوص وضعیت نه چندان خوب منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: شیاطین سرخ باید همیشه یکی از ۴ تیم برتر لیگ جزیره باشند.

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن هم در خصوص رویارویی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان با منچستریونایتد گفت: نام منچستریونایتد به تنهایی شایسته احترام فراوانی است. آنها در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل المپیاکوس به خوبی جنگیدند و به مسابقات بازگشتند. می دانیم آنها چطور روی این بازی تمرکز خواهند داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار