|
|
کدخبر: ۱۵۱۰۶۸

قوچان نژاد به اعتماد بیشتری نیاز دارد

سرمربی چارلتون گفت: من به خوبی می دانم که رضا قوچان نژاد چه توانایی های را دارد، اما باید اعتما به نفس این بازیکن بالاتر برود.

به گزارشخبرگزاری فارس، رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی چارلتون انگلیس موفق شد مقابل لیدز یونایتد گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

خوزه ریگا، سرمربی جدید چارلتون از کسب پیروزی که تیمش برابر چارلتون داشته بسیار خوشحال است و از عملکرد رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی چارلتون نیز رضایت کامل دارد.

وی درباره آخرین شرایط چارلتون در مسابقات دسته اول فوتبال انگلیس اظهار داشت: واقعا در دیدار مقابل لیدزیونایتد ما پیروزی با ارزشی را کسب کردیم و این پیروزی برای من و البته برای تیم اهمیت بالایی دارد.

وی تاکید کرد: ما برای کسب پیروزها و موفقیت های بعدی سخت تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و زمانی که من چنین نتایجی را از چارلتون می بینم حس خوبی به من دست می دهد.

مدیر سابق آکادمی باشگاه اثمیلان درباره گلزنی رضا قوچان نژاد مقابل لیدزیونایتد نیز عنوان کرد: من خیلی خوبی می دانم که رضا(قوچان نژاد) چه کارهای می تواند در زمین مسابقه انجام دهد. می دانم که او چه توانایی هایی دارد. مقابل لیدز هم بازی خوبی انجام داد. در آن مسابقه رضا هم بخشی از بازی بود اما به طور کلی نمی توانم بگویم از گلزنی او سورپرایز شدم.

ریگا تاکید کرد: این بازیکن به اعتمادبه نفس بیشتری نیاز دارد. باید سخت تر تلاش کند. رضا برای کارهای هجومی و دفاعی باید سخت کوشی بیشتری نشان دهد. کارهایی که قبلا کمتر انجام می داد. این اتفاقات برای تیم هم می تواند مطلوب باشد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار