|
|
کدخبر: ۱۵۵۵۹۶

ابن قاسم در گفت وگو با فارس:

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما هرچه سکوت می کنیم استقلالی ها به مسائلی که به بازی ربط ندارد باز هم می پردازند و آن را بزرگ نمایی می کنند به صورتی که انگار به دنبال کسر امتیاز از تیم ما هستند.

به گزارشخبرگزاری فارس، به دلیل مصاحبه های چند روز اخیر مسئولان باشگاه استقلال بعد از بازی با فولاد در اهواز به دلیل اینکه از طرف نیروی انتظامی کسی همراه آنها نبوده و اتفاقاتی بیرون از ورزشگاه برای آنها رخ داده، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان از این موضوع ناراحت هستند و در همین راستا حسین ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در این مورد در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، گفت: ما هرچه سکوت می کنیم استقلالی ها به مسائلی که به بازی ربط ندارد باز هم می پردازند و آن را بزرگ نمایی می کنند به صورتی که انگار به دنبال کسر امتیاز از تیم ما هستند در صورتی که آنها در صحبت ها ی شان انصاف را رعایت نمی کنند.

وی افزود: هواداران ما در طول بازی نه تنها به حریف توهین نکردند بلکه هم ما و هم استقلال را تشویق کردند و اینها مسائل ارزشی فوتبال ما است که رخ داده و باید ما و هواداران ما را تشویق کنند نه اینکه با جو منفی باعثشوند نگاه ها به تیم ما منفی باشد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: اتفاقات بیرون از زمین و بیرون از ورزشگاه چه ربطی به داخل استادیوم دارد؟! این صحبت هایی را که می گویم قابل توجه آقایان کفاشیان، تاج، بهروان و کمیته اخلاق باشد چرا که آنها باید به اتفاقات خوب ورزشگاه توجه کنند چرا که در این مرحله حساس به جای تنش زدایی نباید دنبال تنش سازی باشیم فولادی ها به کسی توهین نکردند و استقلالی ها می خواهند بزرگ نمایی کنند.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار