|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۴۰

برخی افراد در حدی نیستند که در مورد من حرف بزنند

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال تاکید کرد اگر بازیکنان ملی پوش این تیم در بازی مقابل الشباب حضور نداشته باشند، پیکره استقلال از هم پاشیده می شود.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد مصدومیتی که در بازی با تراکتورسازی دچارش شد گفت: بعد از آن مصدومیت درد نسبتاً شدیدی داشتم و اذیت شدم. پزشکان برای اطمینان کامل ترجیح دادند MRI بگیریم اما خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد. مصدومیتم فقط کوفتگی شدید بود و از امروز با استقلال تمرین می کنم. در صورت صلاحدید کادر فنی مشکلی برای بازی با الشباب ندارم.

وی در ادامه در مورد وضعیت استقلال برای بازی با الشباب عربستان تاکید کرد: ما دیگر لیگ را فراموش کرده ایم، چرا که هر تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد. الان در آسیا شانس صعود داریم و باید از این بازی نهایت استفاده را ببریم. ما شانس این را داریم که به عنوان تیم دوم صعود کنیم و امیدوارم هواداران حمایت کنند تا از این گروه به مرحله بعدی صعود کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص احتمال غیبت بازیکنان این تیم در بازی با الشباب گفت: این موضوع اصلاً برای استقلال خوب نیست. در حال حاضر تیم ما چند بازیکن مصدوم دارد در ضمن ملی پوشان استقلال جزو بازیکنان تاثیرگذار ما محسوب می شوند. اگر آنها مقابل الشباب نباشند پیکره استقلال از هم پاشیده می شود و کار سختی خواهیم داشت. امیدوارم راه حلی در نظر گرفته شود تا آنها را در این بازی حساس در اختیار داشته باشیم.

نیکبخت واحدی در خصوص انتقادهایی که بعد از بازی با تراکتورسازی از او صورت گرفت، افزود: من با انتقاد منصفانه مشکلی ندارم و بی جنبه هم نیستیم که ناراحت شوم ولی بعضی ها با غرض ورزی و کنایه زدن انتقاد می کنند که جوابی برای شان ندارم، چون در حدی نیستند که در مورد نیکبخت حرف بزنند. من قبول دارم مقابل تراکتورسازی خوب نبودم و این شرایط برای هر بازیکنی پیش می آید. این اولین و آخرین بار در طول فصل بود که با استقلال شکست خوردم و در بازی هایی که به میدان رفتم همه آنها را بردیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار