|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۱۷

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه ریزی تیم ملی به دلیل عدم توجه به بازی های آسیایی ایراد دارد و در این رابطه باید حق را به باشگاه ها داد.

حسن انصاری فرد در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: رقابت های آسیایی برای باشگاه ها و سایر فوتبال دوستان از اهمیت خاصی برخوردار است و در این خصوص برنامه ریزی تیم ملی ایراد دارد، بی تردید اردوی ۱۱ نفره هیچ کمکی به تیم ملی نمی کند.

بازیکن و مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درادامه عنوان کرد: لیگ بسیار خوبی برگزار شد که فوتبال پاک و کم شدن ناهنجاری های اخلاقی اگر چه با ابزار کسر امتیاز نیز همراه بود اما هنوز این لیگ مناسب نام فوتبال ایران نیست، دلیل این موضوع نیز عدم موفقیت درسطح آسیا توسط باشگاه های ما است.

وی همچنین اظهار داشت: کی روش باید رقابت های مهمی چون لیگ قهرمانان آسیا را در نظر می گرفت، لیگ های اروپایی نیز در حال برگزاری است و تیم های صعود کننده به جام جهانی هیچ کدام چنین ارودویی نداشته اند از همین رو معتقدم باید به باشگاه ها دراین باره حق داد.

ملی پوش اسبق تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس شانس قهرمانی داشت با چنین تیم خوبی قهرمانی در دسترس بود اما نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی نیز می تواند در رقابت حساس لیگ امسال نتیجه خوبی به شمار رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار