|
|
کدخبر: ۱۶۲۱۶۴

در پی ادامه گلزنی های جوان ۱۹ ساله

سرمربی لیورپول پس از آنکه رحیم استرلینگ ۲ بار مقابل نورویچ گلزنی کرد او را بهترین بازیکن جوان اروپا نامید.

به گزارشخبرگزاری فارس، لیورپول در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس موفق شد در خانه نورویچ سیتی با نتیجه نزدیک سه بر دو به برتری برسد.

رحیم استرلینگ ۴ و ۶۲ و لوییس سوارز ۱۱ گل های لیورپول را زدند. برای نورویچ هم گری هوپر ۵۴ و رابرت اسنوردگرس ۷۷ گلزنی کردند. با این نتیجه لیورپول ۸۰ امتیازی شد تا همچنان صدر جدول انگلیس را در اختیار داشته باشد. نورویچ هم که برای رهایی از سقوط می جنگد با ۳۲ امتیاز هفدهم است.

استرلینگ ۱۹ ساله در این فصل نمایش بسیار خوبی داشته است. نام او در میان بازیکنان جوان نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن جوان فصل نیز دیده می شود. برندن راجرز بر این باور است استرلینگ با شایستگی می تواند این عنوان را از آن خود کند.

وی در این زمینه گفت: فکر می کنم او بهترین بازیکن جوان اروپا است. خیلی خیلی از بلوغ او در فوتبال خوشحالم. رحیم زمان زیادی را به تمرین اختصاص می دهد. ما نیز او را در پست های مختلفی به کار گرفتیم تا بتوانیم سطح فوتبال وی را بالاتر ببریم. در رویارویی با نورویچ دیدیم که او در نوک سیستم الماسی تیم قرار داشت، خیلی خوب نفوذ می کرد و کنترل بالایی هم روی توپ داشت.

راجرز در ادامه گفت: زمانی که سیستم بازی را به ۳-۳ - ۴ تغییر دادم به بازیکنانم گفتم باید هوشیارانه در زمین حضور داشته باشند. استرلینگ روی گل نخستی که به ثمر رساند نشان داد تا چه حد هوشیارانه عمل می کند. در گل دوم هم سرعت بالایش را به نمایش گذاشت و با کمی شانس دروازه حریف را باز کرد. همه مربیان دوست دارند در چنین شرایطی بازیکن شان فقط گل بزند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار