|
|
کدخبر: ۱۶۴۲۰۹

بازیکنان جوان الریان آینده فوتبال قطر هستند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم الریان قطر اعتقاد دارد که تیمش در نیمه اول بازی با استقلال عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مانوئل خیمنز پس از شکست ۳ بر یک الریان مقابل استقلال در نشست خبری گفت: همانطور که قبلا گفته بودم این دیدار برای احترام به الریان و استقلال بود که پیش از این حذف شده بودند. من از نیمه اول راضی بودم و به نظرم بازیکنانم موفق بودند اما فوتبال ۹۰ دقیقه است و استقلال بهتر از ما بود. به نوعی اوضاع برای ما زیاد خوب نبود.

وی در خصوص بازیکنان جوانی که برای الریان به میدان رفتند اظهار داشت: همانطور که گفتم از نیمه اول بازی و عملکرد بازیکنان راضی بودم اما در نیمه دوم روند بازی کمی تغییر کرد. قطعا اگر بازیکنان تجربه بیشتری داشته باشند می توانند کنترل مسابقه را به دست بگیرند اما مطمئنا این بازیکنان برای آینده الریان و فوتبال قطر مفید خواهند بود.

سرمربی الریان در پاسخ به این سوال که آیا در کنار زمین مشکلی با بازیکنان استقلال داشته است، عنوان کرد: اتفاق خاصی نبود و این هم بخشی از بازی است. ۲۲ بازیکن تمام تلاش خود را در زمین انجام می دهند و در کنار آن هم بازیکنان نیمکت نشین و کادر فنی تلاش می کنند. این مسائل جزئی از طبیعت فوتبال است و نمی شود آن را در دانشگاه تدریس کرد. قطعا هر بازیکنی برای افتخار تیم خودش و احترام به تیم حریف بازی می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار