|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۳۰

قبل از بازی یک دلال زندان رفته از برخی بازیکنان خواست بازی نکنند!

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: آقایان خیلی راحت با شارلاتان بازی کار خود را انجام می دهند اما هیچ برخوردی با آنها صورت نمی گیرد.

جعفر جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص تساوی دو تیم فجرسپاسی و پیکان در دیدار رفت پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: نتیجه تساوی یک حسن دارد و یک عیب. حسنش بر این بود که ما گل دریافت نکردیم و عیبش این بود که نتوانستیم در زمین خود به پیروزی برسیم. تماشاگران ما در این دیدار سنگ تمام گذاشتند و بازیکنانمان می توانستد از شرایط میزبانی بهتر استفاده کنند و بازی را به سود خود به پایان برسانند.

وی در مورد گلی که پیکان به ثمر رساند و به علت آفساید مردود اعلام شد، یادآور شد: سه بار فیلم را مشاهده کردیم و صددرصد گل آفساید بود. کمک داور نسبت به صحنه دید کافی داشت و آن تصمیم را گرفت اما در مجموع باید بگویم داوری به ضرر ما بود. اکبریان در برخی صحنه ها عجولانه تصمیم می گرفت. به همان تعداد کارت زردی که به ما نشان داد به آنها هم می توانست بدهد. در یک سال گذشته داوری پدر ما را درآورد. در این بازی هم این اتفاق افتاد هر چه مودبانه این مسائل را یادآوری می کنیم فایده ای ندارد. داور در دیدار روز گذشته با بازیکنان پیکان خیلی مدارا می کرد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی افزود: بازی از دست داور خارج شده بود و نتوانست به خوبی بازی را اداره کند البته این مسائل به این معنا نیست که ما خوب بازی کردیم. روز ما نبود و بازیکنانمان هم نتوانستند آن طور که باید و شاید در زمین ظاهر شوند اما برای دیدار به این حساسی باید داور باتجربه تری قضاوت کند.

جعفری در مورد اینکه یاوری پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که بازیکنان پیکان وقت کشی می کردند اما فرهاد کاظمی این موضوع را قبول نداشت، تاکید کرد: این مسئله را همه دیدند فکر می کنم کاظمی بازی را ندید! آنها بی مورد خود را زمین می انداختند و به هر حال این هم طبیعی است و ترفند یک سرمربی به حساب می آید. آمده بودند که از شیراز امتیاز ببرند که به هدف خود هم رسیدند.

وی در مورد اینکه گفته می شود به علت همشهری بودن نائب رئیس فدراسیون فوتبال حمایت هایی از تیم فجرسپاسی صورت می گیرد و در دیدار روز گذشته هم گل پیکان هم به این دلیل مردود اعلام شده، تاکید کرد: به شدت این موضوع را تکذیب می کنم. نه اینکه یک قدم برای ما برداشته باشند بلکه به ضرر ما هم در فدراسیون کار می کنند. ما دنبال شارلاتان بازی، سرمربی منشوری و مسائلی غیراخلاقی نیستیم. تنها تیمی که با اخلاق بازی می کند فجرسپاسی است. همه موارد را رعایت کرده ایم و فوتبال پاک را ارائه می دهیم اما برخی پشت این نام مخفی شده اند و کارهای خود را انجام می دهند.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی خاطرنشان کرد: در فوتبال ممکن است در هر بازی اشتباهاتی صورت بگیرد هر کسی که این حرف ها را مطرح کرده، غلط کرده است. افرادی که فقط نام فوتبال پاک را یدک می کشند سال هاست که دوپینگ را وارد این رشته کرده اند. سال هاست که از بچه های مردم اخاذی می کنند. از پول دولت میلیاردها به جیب می زنند و بعد هم ادعای پاکی دارند. در حالی که فجرسپاسی دنبال هیچ چیز نیست. قبل از بازی یکی از دلالان معروفی که چند ماه در زندان هم بود به بازیکن ما زنگ می زد که بازی نکنند. این فوتبال کثیفی است که راه انداخته اند. من همه چیز را نمی توانم بگویم اما این موارد وجود دارد.

جعفری در مورد اینکه قبل از بازی چه اتفاقی رخ داده، گفت: ما این مسئله را به علیپور اعلام کردیم که یکی از دلالان معروف با بازیکن ما تماس گرفته. علیپور هم در فدراسیون زحمت می کشد اما دست های پشت پرده است که اجازه نمی دهند کار نهایی شود. برخورد قاطع صورت نمی گیرد تا این مسئله ریشه کن شود. متاسفم که چنین مسائلی را در فوتبال شاهدیم. آقایان همه کار می کنند و راست راست هم راه می روند و هیچ برخوردی صورت نمی گیرد. ببخشید اگر ۴ نفر را به میخ بکشند دیگر شاهد این مسائل نخواهیم بود که از پول بیت المال میلیاردر شوند و هیچ کس هم جلوی آنها را نگیرد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد اینکه منظورش از این صحبت ها چه کسی است، گفت: من نام کسی را نمی آورم ولی همان آقایانی که مسائلی را در مورد فوتبال و موارد گوناگون مطرح می کنند، همان کسانی که می گویند فجرسپاسی مورد حمایت است و سایر موارد دروغ و کذب را بیان می کنند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار