|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۸۸

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم والیبال پروجا گفت: در بازی سوم از سری رقابت های فینال هم با انگیزه پیروزی به میلان خواهیم رفت.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسلو بودان کواچ، سرمربی تیم والیبال پروجا در رابطه با پیروزی در مسابقه دوم از سری A رقابت های فینال گفت: طی چند سال اخیر بازیکنان متفاوتی در تیم پروجا حاضر شده و به میدان رفتند ولی همیشه تیم والیبال پروجا با ویژگی های خاص خود در زمین بازی حاضر شد و با ذهنیتی کاملا متفاوت پیش رفت و توانست با استناد همین ذهنیت موفق به حضور در مرحله فینال رقابت های سری A شود بازیکنان من همیشه تلاش کرده اند تا تحسین بر انگیز پیش رفته و قدرت خود را بکار بگیرند و من فکر می کنم تا حد قابل قبولی هم توانسته اند توانایی هایشان را نشان دهند این حقیقت است.



در مسابقه دوم فینال هم آنها خیلی خوب عمل کردند هر چند که اشتباهات زیادی هم وجود داشت ولی از نظر من این اشتباهات تا حدی طبیعی بود. بازیکنانم از هر نظر تحت فشار بسیار زیادی قرار داشتند و در طول مسابقه با تنش پیش رفتند ولی با وجود فشارهای فراوان و جلوی چشم این همه هوادار در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتند.

ما نباید فراموش کنیم که ما چگونه پیش رفته و چه عکس العمل هایی در این بازی به خصوص در ست سوم داشتیم. در ست های چهارم و پنجم این مسابقه هم با وجود خستگی های بسیار سر انجام بیرون آمده و توانستیم تیم پیروز میدان باشیم.



این نتیجه نشان داد که خستگی بازیکنان تاثیری در ذهنیت ما برای رسیدن به پیروزی نداشته است ما در زمین بازی تیمی را مشاهد کردیم که خیلی پر قدرت بوده و توسط یک کاپیتان آگاه به نام گوران وولویچ رهبری می شود حقیقتا این بازیکن یک قهرمان بزرگ است او بعد از بازی اول در نهایت خستگی به سر می برد ولی همه دیدیم که در بازی دوم چگونه در زمین عمل کرد او حتی در تمرینات روز قبل از مسابقه هم از بقیه با انگیزه تر و موفق تر عمل کرد و در مسابقه دوم هم خارق العاده ظاهر شده و ثابت کرد که بازیکن تاثیرگذاری است.



من از هواداران تیم هم به خاطر حمایت های که در طول بازی از ما داشتند تشکر می کنم؛ حقیقتا حضور آنها رنگ و بویی دیگر به بازی بخشید من در ۱۰ دقیقه اول مسابقه از حضور و حمایت پر رنگ آنها لذت بسیاری بردم و فقط به فکر کسب پیروزی در مقابل هواداران تیم خود بودم حالا باید خود را برای بازی سوم آماده کنیم بازی سوم یک نبرد دیگر میان ۲ فینالیست حاضر در این رقابت ها خواهد بود قطعا خستگی بازیکنان موضوع قابل اهمیتی برایمان است ولی من به کمک دستیارم شرایط را برای آماده سازی بازیکنان خیلی خوب فراهم خواهم کرد خواست و انگیزه ما بر خستگی مان غلبه دارد و زمینه را برای کسب پیروزی فراهم خواهد کرد تحت هیچ عنوان کنترل خود را از دست نخواهیم داد و در بازی سوم هم به شیوه ای کاملا تهاجمی ظاهر خواهیم شد من به این شیوه اعتقاد زیادی دارم و قبلا هم آن را امتحان کرده و به موفقیت های زیادی رسیده ام.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار