|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۰۷

خبرگزاری تسنیم: سرمربی راه راه پوشان تورین پس از تساوی خانگی تیمش برابر بنفیکای پرتغال و حذف از رقابت های لیگ اروپا ادعا کرد تیمی که لیاقت کمتری برای حضور در بازی فینال داشت، فینالیست شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس، قهرمان دو فصل اخیر سری A شب گذشته(پنجشنبه) در خانه برابر بنفیکا با تساوی بدون گل متوقف شد تا با توجه به شکستش در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک از صعود به فینالی که امسال خود میزبان آن بود باز ماند.

آنتونیو کونته، سرمربی یووه پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: چیزی که در این بازی به ما ضربه زد این بود که نتوانستیم از حوادثی که در جریان مسابقه رخ داد به سود خود استفاده کنیم. باعثتأسف است چون در چنین بازی هایی فرصت ها محدود است. بنفیکا به هر شیوه ای که می توانست سد راه حرکات ما می شد و داور(مارک کلاتنبورگ از انگلیس) هم به این تیم اجازه می داد این کار را انجام دهد.

کونته افزود: مایه شرمساری است، چرا که بنفیکا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با زدن دو شوت به سمت دروازه ما صعود کرد. به نظر من در هر دو بازی رفت و برگشت پیروزی حق یوونتوس بود و این تیم باید صعود می کرد. من فکر می کنم که یووه هر آنچه در توان داشت انجام داد. در کل باید بگویم که این فصل برای ما فصلی مهیج و در عین حال طاقت فرسا بود چون ما برای اولین بار پس از مدت ها به مراحل پایانی رقابت های اروپایی راه پیدا کردیم.

سرمربی بانوی پیر در خاتمه تصریح کرد: فکر نمی کنم یوونتوس تیمی متزلزل نشان داده باشد. بازیکنان من از دقیقه اول تا آخرین پنجمین دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم دویدند. عملکرد آنها قابل قبول بود اما متاسفانه آن شانسی که برای تغییر روند بازی لازم بود را نداشتند و به همین جهت فکر می کنم که بنفیکا تیم خوش شانس تر میدان بود. باعثتأسف است چون در بازی اول داور نه ضربه آرنجی که به صورت جورجو کیه لینی(مدافع یوونتوس) وارد شد را ندید و به بازیکن حریف کارت قرمز نشان نداد نه یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت. به نظر من تیمی که سزاوار صعود نبود فینالیست شد. کافی است به آمار دو بازی نگاه کنید تا متوجه شوید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار