|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۴۱

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی باواریایی ها با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر هامبورگ، این برد را برای افزایش روحیه مردان خود جهت حضور در فینال جام حذفی آلمان مهم توصیف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته(شنبه) در هفته سی وسوم بوندس لیگا موفق شد هامبورگ را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد تا اعتمادبه نفس از دست رفته اش به خاطر قبول شکست سنگین خانگی برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را احیا کند و برای جدال با بورسیا دورتموند در بازی فینال جام حذفی آلمان آماده شود.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ که در هفته بیست وهفتم بوندس لیگا قهرمانی اش را در این رقابت مسجل کرد، پس از جدال مردانش و هامبورگ اظهار داشت: ما در این بازی دوباره به شیوه خودمان جنگیدیم. این پیروزی برای احیای ریتم بازی ما و همچنین کسب آمادگی جهت رویارویی با بورسیا دورتموند در برلین(در فینال جام حذفی آلمان) لازم بود.

هامبورگ در این بازی به بردی نیاز داشت که شانس این تیم را برای بقا در بوندس لیگا افزایش دهد و به همین دلیل رو به بازی هجومی آورد. این همان چیزی بود که آرین روبن، بال هلندی باواریایی ها معتقد بود به تیمش اجازه داده تاکتیک های خود را به راحتی در زمین بازی پیاده کند.

روبن اظهار داشت: در نیمه اول ما کاملاً خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم فضای بیشتری برای حرکات مان فراهم شد و از آنها به خوبی استفاده کردیم. ما در حملات خود بسیار خطرناک نشان دادیم و گل های خوبی به ثمر رساندیم. بایرن مونیخ کیفیت لازم برای ارائه چنین بازی هایی را دارد.

تیم های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند ۱۷ می(۲۷ اردیبهشت) فینال جام حذفی آلمان را در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار